Acemiyim Cup Motor Alacağım - Tavsiye ve Öneri Bekliyorum

Katılım
29 May 2016
Mesajlar
17
Selamun Aleykum,Ben acemiyim ilk motorum olucak ama cup istiyorum. veya sizin bildiğiniz varsa önerebilirsiniz baya arastırma yaptım ama motorla ilgili fazla bilgi bilmediğim için anlamadım o yuzden cup dusunuyorum size sorum şu otomatikmi alsam yoksa yarı otomatik viteslimi sonra Cup'un hangi markasını önerirsiniz şimdi öğrenciyiz cok paramız yok 1000 TL nakit var kalanını 100-150 falan tl taksitle ödeyebilirim bana hangi marka önerirsiniz çarsıya falan cıkmıcam trafige falanda cıkmıcam mahallede takılıcam şimdilik hani alıcam param bosuna gitmesin iyisi olsun bıraz fazla bıseyde bılmıyoruz yedek parca falan ne oluyor nasıl oluyor motor çokmu dökülür bana biraz bilgi verirrmisiniz kimisi diyo mondial alma servis cok kötu hep sıkıntı cıkarıyo kımısı öyle böyle söluyolar anlamıyorum fazla ne önerirsiniz bana.Dediğim gibi öğrenciyim plaka falan almıcam ehliyette yok mahallede takılıcam şimdilik ne dersiniz.
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
17
Neden cup almıyım ki ? cup alma ne alırsan al dedinde debryajlı alsam diyorum buseferde seni atar çok sarar motoru tuamassın falan diyolar ? ozama önerebileceğin motor varmı ?
 
Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
62
100 mfm cub kullanıyorum. Bakımını felan götürdüm şuan 1300de sorunsuz kullanıyorum. Tek kili rahat gaz açabiliyorsun 80 felan. Ben 2 kili kullanıyorum Sokaklarda felan ikimiz 200kgmız. Motor vitese girdikten sonra rahat gidiyor ama tam otamatik diye vites atıyor yada tam sokamıyor yokuşta boğuluyor. Ama tek kilide sorunsuz...
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
443
1000 liraya alıcan,kalanı taksit yapıcan, plaka almıcan,ehliyet almıcan,mahallede takılıcan, sonra gelip burda soru sorucan,galiba senin canın can ehliyeti plakası olanın patlıcan... gelsin beğeniler ;)
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
161
Bence cg al bu nicke cg tam gider :D Önce sana forumca ehliyet öneririz ardından sevdiğin motoru
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst