- Konu Yazar
- #1
Selamun Aleykum,Ben acemiyim ilk motorum olucak ama cup istiyorum. veya sizin bildiğiniz varsa önerebilirsiniz baya arastırma yaptım ama motorla ilgili fazla bilgi bilmediğim için anlamadım o yuzden cup dusunuyorum size sorum şu otomatikmi alsam yoksa yarı otomatik viteslimi sonra Cup'un hangi markasını önerirsiniz şimdi öğrenciyiz cok paramız yok 1000 TL nakit var kalanını 100-150 falan tl taksitle ödeyebilirim bana hangi marka önerirsiniz çarsıya falan cıkmıcam trafige falanda cıkmıcam mahallede takılıcam şimdilik hani alıcam param bosuna gitmesin iyisi olsun bıraz fazla bıseyde bılmıyoruz yedek parca falan ne oluyor nasıl oluyor motor çokmu dökülür bana biraz bilgi verirrmisiniz kimisi diyo mondial alma servis cok kötu hep sıkıntı cıkarıyo kımısı öyle böyle söluyolar anlamıyorum fazla ne önerirsiniz bana.Dediğim gibi öğrenciyim plaka falan almıcam ehliyette yok mahallede takılıcam şimdilik ne dersiniz.