Acemi şöför ve rodaj

Katılım
7 Mar 2021
Mesajlar
7
Selamlar.
Dostlar sıfır ns 200 almayı düşünüyorum.
Vitesli sürmeyi bilmiyorum. Pratiği alacağım motor ile yapacağım.
Dolayısıyla arada alışana kadar hor kullanacak arada belkide stop ettireceğim.
Sorum şu - - - sıfır alınan motorda rodaj aşamasını bu acemilik etkiler mi? Motora kayda değer sorunlar çıkarır mı?
İlgilenen tüm dostlarıma şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
6 Mar 2021
Mesajlar
1,403
Stop ettirmen çok mühim değil stop edip düşmesi de bajaj bayağı sağlam bir motor vites düşürürken debriyajı çekmeyi unutma yeter :)) Debriyajı çok kullanırsan en fazla debriyaj aşınır. İlk 1000 km 4500-5000 deviri geçme 450-500 km de yağ değiştirirsin.Bir de 2000 km değiştirirsin sonra normal kullanırsın o arada sen de alışırsın .Baktın devriliyor tutmaya çalışma bırak düşsün sen kendini koru :) Orjinal koruma demirleri ince görünse de gayet başarılı
Şahsi düşüncelerim böyle :)
 
Katılım
7 Mar 2021
Mesajlar
7
Teşekkürler dostum! Söylediklerin beni rahatlatırken verdiğin bilgiler de oldukça faydalı oldu.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
tecrube0 son derece güzel acıklamıs.

zaten emin ol düşük cc aldıgın motorların %90' ı baslangıc motoru olarak alındıgı için bu sekilde kullanıldı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst