- Konu Yazar
- #1
Selamlar.
Dostlar sıfır ns 200 almayı düşünüyorum.
Vitesli sürmeyi bilmiyorum. Pratiği alacağım motor ile yapacağım.
Dolayısıyla arada alışana kadar hor kullanacak arada belkide stop ettireceğim.
Sorum şu - - - sıfır alınan motorda rodaj aşamasını bu acemilik etkiler mi? Motora kayda değer sorunlar çıkarır mı?
İlgilenen tüm dostlarıma şimdiden teşekkür ederim.
Dostlar sıfır ns 200 almayı düşünüyorum.
Vitesli sürmeyi bilmiyorum. Pratiği alacağım motor ile yapacağım.
Dolayısıyla arada alışana kadar hor kullanacak arada belkide stop ettireceğim.
Sorum şu - - - sıfır alınan motorda rodaj aşamasını bu acemilik etkiler mi? Motora kayda değer sorunlar çıkarır mı?
İlgilenen tüm dostlarıma şimdiden teşekkür ederim.