Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Acemi olduğu halde motor ustalarına gitmeyen kardeşinizden herkeze selam:
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kendi yapabileceği işler için motorcuya gidenleri ben motorcu saymak istemiyorum.
Tamam vakti olmaz,acil işi olur,alet edevatı o an için olmaz bunu anlarım ama motora binen bu işleri yapamıyorsa öğrenmek ve yapmak zorundadır,yolda başına bir iş geldiğinde
hep ustayı mı çağıracak?.
Direksiyon çevirip gaz açmakla olmuyor motorculuk.
Değerli kardeşlerim bakın bunu demek istiyorum adam servise gittim diyo 1 yağ 1 bujı 85 tl ödedim diyo.şimdi bende hep dedim hep diyecem diğer arkadaşın dediği gibi yağ 15 20 bujı 5 10 toplam:20 30 arası arkadaş 85 tl ödemek zorundamıyız biz bu işlere..bende kızıyorum gitmiyorum arkadaş toplam süre 1 saati gecmeyen işe 40tl 50tl 60tl neyse artık para kazanmak bu kadar kolaymı
kimin saat ücreti 40 50 60 tl arkadaşlar saat ücreti diyorum buraya dikkat
günde ortalama 8 9 saat çalışsa bir usta günde 5 tane iş yapsa ki yapıyodur =50 tl den 250 tl ayda 26 gün çalışsa pazarları tatil =6500 tl güzel para ben en kısa zamanda kendimi daha iyi geliştirip motosiklet ustası olmam lazım 14 saat çalışıyorum bende esnafım ama 6500 tl ayda kazamıyorum ustalara sonsuz saygılar
Motsiklet bana göre bir yaşam tarzı ve aynı zamanda en az bir sevgili kadar bağlanabileceğiniz bir meret.Bu şekilde bir motosiklet bağımlısıysanız illaki neyin ne olduğunu,nasıl yapıldığını öğrenirsiniz.Öğrendikçede ustalarımıza (gerçek ustalar için söz meclisden dışarı)daha çok saygılarınızı sunarsınız,kazıklanma derecesi ortaya çıkar.:cherry:
Ha ama dersenizki bende para bo....,ozaman ustanın kirasına ortak olur keyfinize bakarsınız.
Sadece usta olarak gormemek lazım, bu gune kadar sadece 3 usta degıstırdım
1. baska ıle gectıgımden 2 kucuk cc motosıkletlere baktıgından 3 ıse motosıklet buyuyunce ustasıda buyudu,
Usta yonunden sansı ıyıdır