- Katılım
- 1 Mar 2024
- Mesajlar
- 123
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar 3 ay evvel 110cc bir scooter aldım ve yaklaşık 3 aydır bu forumda misafir olarak birçok konuya göz gezdirdim.
Yeterli bilgi edinemediğim bazı sorunlar var onlardan bahsedip bilginize danışmak istiyorum.
Öncelikle motorum çin malı
sıfır aldığım fury 110i. Motorumun selesinin ucu hafif solu gösteriyor ve bacağımla da bu asimetriyi hissedebiliyorum bu serviste düzeltilebilecek bir şey midir Yoksa şasi vs. gibi problemleri mi düşünmem gerekir (cahilliğimden dolayı kusura bakmayın gerçekten bilgisizim)
Artı olarak yeni bir mont aldım xspeed markalı 4 mevsim olarak geçiyor iç astarı var. Üzerimde kapşonlu varken mont bedenimi tamamıyla sarıyor.
Astarı çıkarıp tişörtle giydiğimdeyse bol kalıyor. Daha küçük bedenin bana uygun olmayacağını boydan kısa kalacağını söylediler lakin forumdaki konulardan da anladığım kadarıyla bu montun bedenimi tamamıyla sarması gerekiyor. İki ara bi derede kaldım siz ne düşünüyorsunuz? Gövde kısmında bol duran mont bir tehdit midir olası durumlarda?
Yeterli bilgi edinemediğim bazı sorunlar var onlardan bahsedip bilginize danışmak istiyorum.
Öncelikle motorum çin malı
Artı olarak yeni bir mont aldım xspeed markalı 4 mevsim olarak geçiyor iç astarı var. Üzerimde kapşonlu varken mont bedenimi tamamıyla sarıyor.
Astarı çıkarıp tişörtle giydiğimdeyse bol kalıyor. Daha küçük bedenin bana uygun olmayacağını boydan kısa kalacağını söylediler lakin forumdaki konulardan da anladığım kadarıyla bu montun bedenimi tamamıyla sarması gerekiyor. İki ara bi derede kaldım siz ne düşünüyorsunuz? Gövde kısmında bol duran mont bir tehdit midir olası durumlarda?