Acayip Yardıma İhtiyacım Var Arkadaşlar :)

Katılım
19 May 2015
Mesajlar
1
Merhaba kardeşlerim. Öncelikle kendimi tanıtayım. İsmim Ali 24 yaşındayım İzmir'in Tire ilçesinde yaşıyorum.(Yeşil Tire olarakta bilinir.) Arkadaşlar problemimi anlatmadan önce şunlarıda söyliyeyim 15 yaşında babama yalvar yakar aldırdığım mobilet ile başladım motosiklete :) 1 yıl civarı çok aktif olmasada kullandım motoru. Ama çok apaçilik yaptığım için motorla (gençlik işte :D) babam motoru aldı elimden. Sonra bidaha hiç motorum olmadı ama sağdan soldan arkadaşlarımdan bulduğum motorlarla öyle bi motor sürmesini öğrendimki.(Tek teker,motorla hareket halindeyken motoru kullanan arkadaşla yer değiştirme ve daha beterleri gibi çok apaçilik yapmışlığım var ama şuan onlar için acayip pişmanım canımdan zorum varmış heralde o zaman ) Yani motor sürmesini iyi biliyorum. Sorunum ise Yamaha Yzf r6 almaya niyetliyim. Daha önce Yamaha Fz6 Fazer,Honda Cbr 600rr ve Harley Davidson 883 iron kullandım. İlk 5 10 dakika dönüşler dışında hiç zorlanmadım.

Okulum bitti çok şükür iyide para kazanıyorum ve r6 almak istiyorum. (Mutlaka eğitim almaya gidicem tabiki) Siz ne dersiniz arkadaşlar ? Fikirlerinizi almaktan mutluluk duyarım. Şimdiden herkese teşekkürler..
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
Merhaba kardeşlerim. Öncelikle kendimi tanıtayım. İsmim Ali 24 yaşındayım İzmir'in Tire ilçesinde yaşıyorum.(Yeşil Tire olarakta bilinir.) Arkadaşlar problemimi anlatmadan önce şunlarıda söyliyeyim 15 yaşında babama yalvar yakar aldırdığım mobilet ile başladım motosiklete :) 1 yıl civarı çok aktif olmasada kullandım motoru. Ama çok apaçilik yaptığım için motorla (gençlik işte :D) babam motoru aldı elimden. Sonra bidaha hiç motorum olmadı ama sağdan soldan arkadaşlarımdan bulduğum motorlarla öyle bi motor sürmesini öğrendimki.(Tek teker,motorla hareket halindeyken motoru kullanan arkadaşla yer değiştirme ve daha beterleri gibi çok apaçilik yapmışlığım var ama şuan onlar için acayip pişmanım canımdan zorum varmış heralde o zaman ) Yani motor sürmesini iyi biliyorum. Sorunum ise Yamaha Yzf r6 almaya niyetliyim. Daha önce Yamaha Fz6 Fazer,Honda Cbr 600rr ve Harley Davidson 883 iron kullandım. İlk 5 10 dakika dönüşler dışında hiç zorlanmadım.

Okulum bitti çok şükür iyide para kazanıyorum ve r6 almak istiyorum. (Mutlaka eğitim almaya gidicem tabiki) Siz ne dersiniz arkadaşlar ? Fikirlerinizi almaktan mutluluk duyarım. Şimdiden herkese teşekkürler..

250cc iyidir bence. Daha üstünü de alırsınız sonra, motosikletler kaçmıyor ya :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst