Acaba sinyallerimiz yeterli mi?

Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
55
Arkadaslar öncelikle herkese iyi pazarlar. Bu sabah motorumla turlarken aklıma arkada trafikte seyreden diğer araçların dönüş için yaktığımız sinyal ikaz aydınlatmalarını boyut olarak görselde küçük olmalarından dolayı göremediklerine dair bir konu takıldı aklıma. Teknik ve görsel acıdan yorumlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Teknik ve görsellikten ziyade şöyle söyleyeyim.
Bu kadar kasmak gereksiz geliyor bana.
Sinyalim gözüküyor mu, stop lambam belli oluyor mu, reflektörlerim parlıyor mu vs. vs.
Tamam trafikte görünür olmak şart...
Ama bu kadar takmaya gerek yok.
Ben bunları düşünerek motor kullanınca gerçekten zevk almıyorum.
Şahsi fikrimdir.
Görünür olmak için çeşitli aydınlatmalar reflektörler kullanan arkadaşlara saygım sonsuz.
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
55
Evet haklısın trafikte görünür olmak için dikkat ettigimiz detaylar sonucu insan bu hale geliyor takıntı yapmamakta fayda var :)
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
5
Babam mak.müh ve orjinalini bozmayacaksın der!! Bunu onlarca müh. tasarlamış çizmiş en uygun olanı yapmışlardır der!!

bense aynı düşüncede değilim arka lambaları led yapmak ve çantalarımada reflektör takmak konusunda ısrarlıyım..
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
340
Orjinali yeterlidir. Ancak Ön fara bi angel eye , arka stoplara led döşeme yapsan süper olmaz mı ? :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst