- Katılım
- 18 Nis 2012
- Mesajlar
- 55
- Konu Yazar
- #1
Arkadaslar öncelikle herkese iyi pazarlar. Bu sabah motorumla turlarken aklıma arkada trafikte seyreden diğer araçların dönüş için yaktığımız sinyal ikaz aydınlatmalarını boyut olarak görselde küçük olmalarından dolayı göremediklerine dair bir konu takıldı aklıma. Teknik ve görsel acıdan yorumlarınızı bekliyorum.