Abi Yok Böyle Bişey Ya 2014 Cbr Kırmızı Hiç Bi Bayide Kalmamış :/

Katılım
17 Ocak 2014
Mesajlar
172
Ne zamandir var eğer söz verdikleri gibi getiremezse sizin oradan kargo isterim :D
 
Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
601
düşücc motorları sürmek inanki yüksek cc lerden daha zor önüne çukur çıksa önüne kaldıracak güç yok direk kaza kaçmıyorlar felan bence en düşük kawasaki ninja 250 al o aralarındaki en iyisi
Siz çukurdan motorun önünü kaldırarak mı kaçıyorsunuz??? Arka teker düşmüyormu o çukura?? Yazıdan böyle anlaşılıyor. İnşallah yanlış anlamışızdır.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
Başka ilden almayı düşünmedin mi ? Otobüse motoru sandığı ile atar gelirsin.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
üstad şu önümüzdeki günler iş yoğunluğundan dolayı salı yada çarşamba günü büyük ihtimal aydından alıcam

Tabi aklın yolu bir eğer hayvanı binmeden getirmeyi düşünüyorsan tavsiyem sandıktan çıkardıktan sonra çalıştır biraz kullan farına orasına burasına falan bak bir sorun yoksa sonra bayiden rica et motoru beraber tekrar sandığına koyun otobüse öyle yükleyin sıfır motorun otobüste ezilip çizilmesi hoş olmaz malum insanımızın genelinin olduğu gibi otobüs muavinlerininde çoğu kaygısız üstüne bavul atar set bişeyler atar mahveder motoru sonra ben yapmadım vırt vızık der uğraştırır hoş olmaz,neyse şimdiden hayırlı olsun.
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
49
Tabi aklın yolu bir eğer hayvanı binmeden getirmeyi düşünüyorsan tavsiyem sandıktan çıkardıktan sonra çalıştır biraz kullan farına orasına burasına falan bak bir sorun yoksa sonra bayiden rica et motoru beraber tekrar sandığına koyun otobüse öyle yükleyin sıfır motorun otobüste ezilip çizilmesi hoş olmaz malum insanımızın genelinin olduğu gibi otobüs muavinlerininde çoğu kaygısız üstüne bavul atar set bişeyler atar mahveder motoru sonra ben yapmadım vırt vızık der uğraştırır hoş olmaz,neyse şimdiden hayırlı olsun.
haklısın üstad teşekkürler verdiğin bilgiler için
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
693
50 lira kargo ver uğraşma bence.

onüçbinbeşyüztele'veriyorsun zaten 50 lira için uğraşmana değmez.:mrgreen:
 
Katılım
17 Ocak 2014
Mesajlar
172
Clabber tam olarak hangi bayide ne var belirtirsen sevinirim ? Siyah veya kırmızı model nerelerde var acaba ben hiç göremedim çünkü
 
Katılım
3 Ağu 2013
Mesajlar
25
Köy diyen arkadaş saçmalamış.

Bu arada siyah daha güzel bence. Siyahta düşünebilirsin
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
Ön atlayınca çukurun üstünden hemen stoppieye kalkıp arkayı kurtaracaksın hacı, 125lik motor bile stoppie yapabiliyor, o yüzden o noktaya değinmemiş arkadaş :cherry:

şöyle öküz gibi böğürttürmesin de bizi hacı...:pl:
https://www.youtube.com/watch?v=kAY2sgfc1o4
benim çapırda onlar zaten olmuyor hacı... :pr:
genel de sağa yada sola kaydırıp yere yapıştırıyor...:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst