- Katılım
- 1 Şub 2014
- Mesajlar
- 693
Siyah gelecek diyorlar bakalim o gelmezse kirmizi isteyecegim. Honda repsol çok göndermiş o yüzden bayilerde repsol var hep
Gidek izmire alak gelek lo ? Beklediğine deymez :queen::queen: Dile kolay 3 ayyy
Siyah gelecek diyorlar bakalim o gelmezse kirmizi isteyecegim. Honda repsol çok göndermiş o yüzden bayilerde repsol var hep
Siz çukurdan motorun önünü kaldırarak mı kaçıyorsunuz??? Arka teker düşmüyormu o çukura?? Yazıdan böyle anlaşılıyor. İnşallah yanlış anlamışızdır.düşücc motorları sürmek inanki yüksek cc lerden daha zor önüne çukur çıksa önüne kaldıracak güç yok direk kaza kaçmıyorlar felan bence en düşük kawasaki ninja 250 al o aralarındaki en iyisi
Ne zamandir var eğer söz verdikleri gibi getiremezse sizin oradan kargo isterim![]()
Başka ilden almayı düşünmedin mi ? Otobüse motoru sandığı ile atar gelirsin.
üstad şu önümüzdeki günler iş yoğunluğundan dolayı salı yada çarşamba günü büyük ihtimal aydından alıcam
haklısın üstad teşekkürler verdiğin bilgiler içinTabi aklın yolu bir eğer hayvanı binmeden getirmeyi düşünüyorsan tavsiyem sandıktan çıkardıktan sonra çalıştır biraz kullan farına orasına burasına falan bak bir sorun yoksa sonra bayiden rica et motoru beraber tekrar sandığına koyun otobüse öyle yükleyin sıfır motorun otobüste ezilip çizilmesi hoş olmaz malum insanımızın genelinin olduğu gibi otobüs muavinlerininde çoğu kaygısız üstüne bavul atar set bişeyler atar mahveder motoru sonra ben yapmadım vırt vızık der uğraştırır hoş olmaz,neyse şimdiden hayırlı olsun.
:silent::silent:
arkayı ne yapacağız hacıı :silent:
Ön atlayınca çukurun üstünden hemen stoppieye kalkıp arkayı kurtaracaksın hacı, 125lik motor bile stoppie yapabiliyor, o yüzden o noktaya değinmemiş arkadaş :cherry:
Köy diyen arkadaş saçmalamış.
Bu arada siyah daha güzel bence. Siyahta düşünebilirsin