Abi Yok Böyle Bişey Ya 2014 Cbr Kırmızı Hiç Bi Bayide Kalmamış :/

Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
49
Harbiden böyle bişey yok ya izmirde yaşıyorum ve bugün bayileri aradım ellerinde cbr250r kırmızı renk yok onümüzde 2 haftada sipariş veren olduğundan dolayı şuan sipariş verirseniz 1 ay sonra gelicek diyolar çıldırmamak elde değil yaa nasıl beklicem şimdi 1 ay daha :/:/ ::S:S
 
Katılım
8 Tem 2014
Mesajlar
5
600rr sarı siyah performans kitli repsol al 250 r bitti artık köyde biniyorlar XD
 
Katılım
26 Tem 2013
Mesajlar
220
üzücü keşke önceden Sipariş verebilseydiniz :( Bundada vardır bi hayır
Türkiyedeki tüm bayileri arayıp sorabilirsiniz Eğer Diyelim mersinde varsa Otobüsle gönderebiliyorlar ama yol masrafı bindiriyorlar üzerine :(
 
Katılım
8 Tem 2014
Mesajlar
5
düşücc motorları sürmek inanki yüksek cc lerden daha zor önüne çukur çıksa önüne kaldıracak güç yok direk kaza kaçmıyorlar felan bence en düşük kawasaki ninja 250 al o aralarındaki en iyisi
 
Katılım
12 Nis 2014
Mesajlar
401
Bende sıraya yazıldım İstanbulda 3 hafta olacak bekliyorum :) Çok sıra var motor yok piyasada :/
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
Harbiden böyle bişey yok ya izmirde yaşıyorum ve bugün bayileri aradım ellerinde cbr250r kırmızı renk yok onümüzde 2 haftada sipariş veren olduğundan dolayı şuan sipariş verirseniz 1 ay sonra gelicek diyolar çıldırmamak elde değil yaa nasıl beklicem şimdi 1 ay daha :/:/ ::S:S

vardır bir hayır al pulsar bak keyfine anladığım kadarıyla yeni kullanıcısın iyi gider
 
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
281
Harbiden böyle bişey yok ya izmirde yaşıyorum ve bugün bayileri aradım ellerinde cbr250r kırmızı renk yok onümüzde 2 haftada sipariş veren olduğundan dolayı şuan sipariş verirseniz 1 ay sonra gelicek diyolar çıldırmamak elde değil yaa nasıl beklicem şimdi 1 ay daha :/:/ ::S:S

Motosikletler sipariş üzerine gelmez. Bayiiler kaç tane geleceğini ve hangi renk geleceğini bilemezler. En fazla kaparo alırlar ve geleni ayırırlar. Onun dışında Sadece İzmir'de değil İstanbul'Da da repsol dışında hiçbir renk yok. 20sine kadar gelecek diyorlar. Ben bir bayiiden ayırttım kendime. Tabii ki kırmızı değil :D
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
sahibinden 2. el cbr dolu yav. Bide çukurda ön kaldırmayı anlamadım ben kontra yapıp kaçıyoruz biz :silent:
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
49
üzücü keşke önceden Sipariş verebilseydiniz :( Bundada vardır bi hayır
Türkiyedeki tüm bayileri arayıp sorabilirsiniz Eğer Diyelim mersinde varsa Otobüsle gönderebiliyorlar ama yol masrafı bindiriyorlar üzerine :(

Aynen ya dediğin gibi herşeyde vardır bi hayır bir ay daha beklerız..
 
Katılım
28 Şub 2013
Mesajlar
24
Hocam iyi günler. Bugün benim motoru 1000 bakımına corlu onur honda servisine götürdüm. Bayide 2 tane kırmızı cbr250r vardı. Bi ara sor istersen
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
49
Hocam iyi günler. Bugün benim motoru 1000 bakımına corlu onur honda servisine götürdüm. Bayide 2 tane kırmızı cbr250r vardı. Bi ara sor istersen

şuan araştırıyorumda bana en yakın olaraktan aydın da var olmadı oradan alıcaz genede teşekkürler ilgin için
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
693
Bizim dümbük pastacı arkadaş 3 aydır mı ne siyah bekliyor mistik80 aloooo :queen:

Ama onunki 15.inde geliyor :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:46 ----------

Hayır benim anlayamadığım zevk tar meselesidir de,250 cc makineye yukarıdaki arkadaşın dediği gibi onüçmilyarbeşyüztele fazla değil mi ? 'diyoruz adam makineyi almak için 1 ay bekliyeceğim diyor.Vay be.

Hondacıların dediği gibi altına değil honda'ya yatırım yapın.:joker:
 
Katılım
17 Ocak 2014
Mesajlar
172
Siyah gelecek diyorlar bakalim o gelmezse kirmizi isteyecegim. Honda repsol çok göndermiş o yüzden bayilerde repsol var hep
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst