abart egzos yasakmı

Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nedemek kardeş gelirm senide beklerim...özelden msn at istersen
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
312
dimi yaw bu gebzedeki polislerin hepsi böyle yaw....:mrgreen::mrgreen:adamda egzosu zaten 900 tl ye yaptırmış

:silent::silent::silent::silent::silent:


Bence genelleme yapmamak lazım,polis de kendisine verilen görevi yapıyo,:cat:

polis ve JANDARMA uygulayıcıdır,biz yürürlükte bulunan yasaları uygularız,yani kendi kafamıza göre iş yapmıyoruz,sana göre belki öyle ama aslında değil,
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
ercan motor :)
ne ocaklar söndürdü orası :p
bir egzosta 300 ytl verenden tut onun egzostu sayesinde ceza yiyene kadar :):)

ercan abiyi tanırım ole egsoz yaptırıcak bir motorum olmadı gerçi ama yaptığı egsozarın kullananları two brother'sten daha iyi performansa sahip olduğu ve daha güzel ses verdiği söyleniyorki takılı olduğu bi busada sesi daha güzel çıkıyodu hakkaten :)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Abi bakıyorumda gene maceraya atılmışsın. Gebze'de motorlara öyle kolay kolay kızan şahıslar yok. senin bahsettiğin polis sanırım motorlu değildi. Eğer motorlu olsa yapmaz öyle bişey. eğer motorlu ile ya o yeni yada seni yeni gördü çünkü mümkün değil çıkart demesi. yani böyle bir uygulama olsa v&h Egzoslu vn800 ü çevirip bağlarlardı en500 ne ki :)
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
48
yav bende kanuni popcorn var ama cok ötüyo eksoz kendi eksozu var bende anlayamadım :S lütfen bana vardım :silent::pr::cyclopsan
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi bakıyorumda gene maceraya atılmışsın. Gebze'de motorlara öyle kolay kolay kızan şahıslar yok. senin bahsettiğin polis sanırım motorlu değildi. Eğer motorlu olsa yapmaz öyle bişey. eğer motorlu ile ya o yeni yada seni yeni gördü çünkü mümkün değil çıkart demesi. yani böyle bir uygulama olsa v&h Egzoslu vn800 ü çevirip bağlarlardı en500 ne ki :)


olum ne yeni görmesi beni tanımayan yok gebzede ve eski mz motorlu çocuk ve müzisyen soner diye tanıyolar daha 17 yaşındaydım mz gezerdim ben ..tanımakla alakası yok kıskançlık var ...onlar ne yaprsa yapsın ben yapya devam edicem..
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
292
gebzeli deilmi :D bende izmitliyim ama gebzede oturuyorum bende de kanuni freedom vardı sattım 1 hafta önce orj eksozu daha çok ses çıkartıyo ve bu ufak motorların egsozunu nie deldiğini hiç anlamadım gıcık bi ses veriyo ve dikkatleri üstüne çekiyo şimdi bi yamaha ybr var çok güzel egsoz sesi arı vızıltısı ne millet rahatsız oluyo nede ben :D
msn adresim [email protected]
 
Katılım
1 Ara 2005
Mesajlar
336
Belli bi ses desibel sayısı vardır. Eğer onu aşarsan ceza kesme yetkileri vardır:wiinkk:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Valla bende yaptırdım el yapımı ama hakketten bazısının da sesı cok abartı cıkıyor benım kı bu

[YT]SL3QXC19wRE[/YT]
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
254
Kanunen 50 desibelin üzerinde ses veren bütün egzos sistemleri yasak arkadaşlar.Lakin bu yasak fi tarihinde henüz bu kadar gelişmemiş motosikletler için konulduğundan,yeni bir düzenlemeye gidilmesi gerekiyor bence.YA SİZCE...?
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Kesınlıkle yanlıs hatırlamıyorsam Fz6 nın yandakı etıketde 96db ses yazıyordu :)
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yassak dabi! iyi takım taklavat verip orda söktümemiş . .

bizim arkadaşın 206 da vardı memur arabayı bağlıyorum demiş (iki kere aynı polise yakalanmış abim :mrgreen: ) demiş çıkarım şimdi sal beni iyi demiş memurda aynen çıkarmış orda :mrgreen: gülermisin ağlarmısın .. .
 
Katılım
14 Eki 2008
Mesajlar
43
Mondial e Cıkletlı taktırmıslar duymanız lasım peh peh 10 sokak otenden gelio sesi xD Motorlar aynı renk Polis otosu geldi peşimden cıkar egzosu dıo :D Nee dedim Eii cıkaryım takıyım baba eksoz Sonra Bilen bi polis geldide Orj. egsoz motorlar karsıtı dedi yoqsa Uzun makara olcaktı xD
 
Katılım
19 Ağu 2014
Mesajlar
24
İlk seferinde ikaz edilir ceza yazılır(115 ytl),ikinci seferde motor bağlanır,

Ben bu şekilde uyguluyorum ceza maddesini


30/1-b maddesi;

Servis freni ve ışık donanımları dışında diğer eksiklikleri bulunan araçlarla, görüşü engelleyecek veya araç içindekileri tehlikeye sokacak süs, aksesuar, eşya ve çıkıntıları olan veya çevredekileri rahatsız edecek şekilde duman ve gürültü çıkaran araçları kullanmak,

115 ytl para cezası ehliyetten 8 ceza puanı,


mümkün olduğunca yazmak istemiyorum ama bazıları olayı çok abarttıkları için çevreden şikayet gelmekte,özellikleri geceleri mahalle aralarında dolaşmaları rahatsızlık yaratmakta

Hocam bunun sınırı nedir peki ? Nasil ayarlayabiliriz ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst