Yeni bir gezi mi bu!?
Fotoğraflar ve paylaşoım için çok teşkküerler....:cat:
elbette Erkut bey katkılarınızı bekliyoruz:mrgreen:sn. izbace resimleri koyacağını bilseydim daha düzgün giderdik olmadı şimdi
resimlerin öncesi de bende var 1-2 karede ben eklerim.
gezi cok güzel olmus abi.