- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba dün atom karınca ile görüştüm bana 450 tl ye 10 saat eğitim verdiğini söyledi.. bu rakam bana çok geldi özellikle hondanın eğitim merkezini düşününce üstüne üstlük alacağım eğitimden de emin olamadım açıkcası...
a2 ehliyet için görüştüğüm kurslar ise 300 tl kurs ücreti + 300 tl de trafiğe ödenecek bir masraf çıkartıyor.. kısacası motor sürmeyi öğrenip b sınıfı ehliyetimin yanına a2 yazdırmak bana 1000 tl ye mal oluyor..
adam gibi sürüş dersi verecek bir sürücü kursu yok mudur?
ayrıca b sınıfı ehliyetim var a2 alırken neler yapacağım sadece direksiyon sınavına mı gireceğim?
a2 ehliyet için görüştüğüm kurslar ise 300 tl kurs ücreti + 300 tl de trafiğe ödenecek bir masraf çıkartıyor.. kısacası motor sürmeyi öğrenip b sınıfı ehliyetimin yanına a2 yazdırmak bana 1000 tl ye mal oluyor..
adam gibi sürüş dersi verecek bir sürücü kursu yok mudur?
ayrıca b sınıfı ehliyetim var a2 alırken neler yapacağım sadece direksiyon sınavına mı gireceğim?