A2 sürücü kursu (ankara)

Katılım
4 Kas 2011
Mesajlar
14
Arkadaşlar merhaba dün atom karınca ile görüştüm bana 450 tl ye 10 saat eğitim verdiğini söyledi.. bu rakam bana çok geldi özellikle hondanın eğitim merkezini düşününce üstüne üstlük alacağım eğitimden de emin olamadım açıkcası...


a2 ehliyet için görüştüğüm kurslar ise 300 tl kurs ücreti + 300 tl de trafiğe ödenecek bir masraf çıkartıyor.. kısacası motor sürmeyi öğrenip b sınıfı ehliyetimin yanına a2 yazdırmak bana 1000 tl ye mal oluyor..


adam gibi sürüş dersi verecek bir sürücü kursu yok mudur?

ayrıca b sınıfı ehliyetim var a2 alırken neler yapacağım sadece direksiyon sınavına mı gireceğim?
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
kendi motorunuz olsaydı kullanmayı öğretirdik...
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
atom karınca sandığının aksine iyidir bilgin olsun. giden kullanıcıları biraz araştırıp bilgi alman senin için iyi olacaktır soykan arkadaşımız oraya eğitime gitmişti yanlış hatırlamıyorsam.kurs ücretide pek fazla değişmez üç aşşağı beş yukarı aynıdır harç ise her yerde aynı değişmez.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst