- Katılım
- 3 Nis 2014
- Mesajlar
- 125
Gördüğüm kadarıyla parkurlar, zorluk derecesi vs her şehirde bazı farklılıklar gösteriyor.
1 ay kadar önce de ben sınava girdim Ankara Ovacıkta.
Bizim kurs yetkilisi komisyon üyelerini lafa tutuyodu devamlı, bariz bir hatam olmadı sınavda ama olsa bile çok umursayacak gibi durmuyolardı. Sonuç olarak geçtim.
Ankara Ovacıkta sınava giriyorsanız aşağıda eklediğim fotoğrafdaki gibi sınav başlar başlamaz 6-7 metre sürüp ilk platformdan geçiyosunuz, sonra slalom ve 8 çizme, ardından da trafik. Trafik aşamasında 5km lik bir güzergahta geziliyor.
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
Sınav A noktasında oluyor. Trafik aşaması da A noktasından başlıyor.
1 ay kadar önce de ben sınava girdim Ankara Ovacıkta.
Bizim kurs yetkilisi komisyon üyelerini lafa tutuyodu devamlı, bariz bir hatam olmadı sınavda ama olsa bile çok umursayacak gibi durmuyolardı. Sonuç olarak geçtim.
Ankara Ovacıkta sınava giriyorsanız aşağıda eklediğim fotoğrafdaki gibi sınav başlar başlamaz 6-7 metre sürüp ilk platformdan geçiyosunuz, sonra slalom ve 8 çizme, ardından da trafik. Trafik aşamasında 5km lik bir güzergahta geziliyor.
Sınav A noktasında oluyor. Trafik aşaması da A noktasından başlıyor.