A2 Ehliyeti olan birinin acil yardımına ihtiyacım var

Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
235
Merhaba arkadaşlar,

Bu hafta bir Mondial 125ZN Scooter aldım. Haftaya da sertifikayı alıyorum. Motorumu Sirkeci'de bir bayiden aldım. Ama bayi tutturdu motorunu teslim al yerim yok diye. Bende ne yapacağımı şaşırdım. Ehliyetsiz kullanmak istemiyorum. Birazda acemilik sözkonusu. O yüzden ana yollara girmek konusunda da tereddütlüyüm. Bir de forumda okuduğum ehliyetsiz arkadaşların başına gelenler beni oldukça korkuttu. Bu yüzden diyorum ki Sirkeciden-Güngören'e kadar motoru getirebilecek bir yardımsevere ihtiyacım var. Akşam 6 gibi bayiden motoru almam gerekiyor. Yada başka bir çözüm önerisi olan varsa lütfen paylaşsın. Çok zor durumda kaldım. Eğer yardımcı olmak isterseniz
lütfen en kısa zamanda 05053229800 nolu telle veya [email protected] mail adresiyle ulaşın. Şimdiden yardımcı olacak arkadaşlara teşekkür ederim.
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
abi ben yardımcı olurdum ama sana epey bi uzağım 24 saat kadar:queen:
ama arkadaşlardan biri kesin yardımcı olacaktır :cat: hadi istanbul mt :cat:
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
dostum sen bi ulaş bana yardımcı olurum zaten cumartesi sirkeciye bi uğrucaktım...
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Benim bildiğim motoru yeni aldıysan bayi evinin önüne kadar getirmek zorunda kapı önünde çalışıp çalışmadığını kontrol ettikten sonra teslim alabilirsin diye biliyorum.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
dostum bir tane transporter falan kangoo çevrende kimsede yokmu yada sizin şirkette rica et atı verin götürün.

aynen senin olayın aynısı burdaydı galiba bi rarkadaşın başına daha gelmişdi oda eski anadol lar varya kamyonet üstünde yük taşınır yazar adama 30 miyon vermişdi atmışlardı kasaya evine kadar götürtmüşdü gerçi onunki cruiserda :)
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
tamam işte tümer abiyi (NiceMan) bul o sana yardımcı olacaktır:cat:
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
gugukk' Alıntı:
Benim bildiğim motoru yeni aldıysan bayi evinin önüne kadar getirmek zorunda kapı önünde çalışıp çalışmadığını kontrol ettikten sonra teslim alabilirsin diye biliyorum.

bence sok sey istiyosun ::eek:hmy::
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
235
NicemaN' Alıntı:
dostum sen bi ulaş bana yardımcı olurum zaten cumartesi sirkeciye bi uğrucaktım...


Ama benim o işi bu akşam halletmem lazım. Bayii çok hayırlı bi adam çıkmadı sağolsun. Dünden beri 3 defadır arıyorum. Rica ediyorum.yerim yok diyo başka bi şey demiyo. Hem yarın olsa bile. Benim tam 4 dersten aöf sınavım var. Kıpırdamam imkansız:salut: Bu akşam mümkün olabilir mi acaba:wiinkk:

logaritma' Alıntı:
dostum bir tane transporter falan kangoo çevrende kimsede yokmu yada sizin şirkette rica et atı verin götürün.

aynen senin olayın aynısı burdaydı galiba bi rarkadaşın başına daha gelmişdi oda eski anadol lar varya kamyonet üstünde yük taşınır yazar adama 30 miyon vermişdi atmışlardı kasaya evine kadar götürtmüşdü gerçi onunki cruiserda :)

Bu kango, doblo olayını bende çok düşündüm. Hatta sabahtan beri bu civardaki bi sürü taksiciyi aradım. Ama kimsede o tarz taksi yok. Bende akşam bi saat sirkecinin ortasında öyle bi cargo taksinin geçmesini beklemek istemiyorum. Keşke olsa o da bi başka alternatif ama...

hiç mi yardım edecek kimse yok::crying:: ::crying::
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Şu ehliyet işini halletseydim alırdım ama. Keşke oradan almasaydın. Ben neredeyse bir hafta beklettim gıkı çıkmadılar. Hatta kalsın desem kalırdı. Koca servisti benim aldığım bayi.

Bu arada biri arkadaşa yardım etsin !
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
235
Ne biliyim bilseydim hayatta tercih etmezdim burayı. Aceleye geldi işte. Zaten bütün bayiler yanında bisürü hediye(kask, eldiven,kilit vs) verirken bizimkinden zorla bitane kask alabildim.
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
361
latifpolat dostum nedir son durum bulabildinmi bi arkadas valla ben gelirimde bendede su an icin ehliyet yok manevi destek istersen ben geliyim az cesaretle geliriz uzak bi mesafe degil sahilden sahilden ?
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
[email protected] 0535 925 02 32

ulaşırsan yardımcı olurum kardeş

latifpolat' Alıntı:
Ama benim o işi bu akşam halletmem lazım. Bayii çok hayırlı bi adam çıkmadı sağolsun. Dünden beri 3 defadır arıyorum. Rica ediyorum.yerim yok diyo başka bi şey demiyo. Hem yarın olsa bile. Benim tam 4 dersten aöf sınavım var. Kıpırdamam imkansız:salut: Bu akşam mümkün olabilir mi acaba:wiinkk:


beni bi ara eğer okuyosan saatler u yarsa bu akşam gideriz görüşelim hadi ara bakalım tel verdim demin
:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
arkadaşım o bayiinın adını ver kımse alışverış yapmasın.
sen ordan komyonet ayarla bırtane eniyisi .
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
ben bağcılardayım
istersen gider alır gelırız
ama sirkeciye nasıl gidecez ve berabermı döneceğiz?? motorla?
0537 972 70 70
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
235
mert ybr 125' Alıntı:
[email protected] 0535 925 02 32

ulaşırsan yardımcı olurum kardeş

[

beni bi ara eğer okuyosan saatler u yarsa bu akşam gideriz görüşelim hadi ara bakalım tel verdim demin
:cat:


Öncelikle Teşekkür ederim. Şimdi muhtemelen erken olabilir bi saat sonra arıyorum.Uyuyosan falan rahatsız etmeyeyim.
Arkadaşlar kusura bakmayın cuma günü aniden çıkmak zorunda kaldım. O yüzden cevap veremedim. Hepinize ilginiz için teşekkür ederim. Henüz daha alamadım motorumu:( Cumartesi gittim pazartesiye kadar kalması için yardım istedim. Yani bu akşam almam gerekiyor:( İlginiz için gerçekten çok teşekkür ederim. Bakalım Allah büyüktür.

SAVASXXL' Alıntı:
ben bağcılardayım
istersen gider alır gelırız
ama sirkeciye nasıl gidecez ve berabermı döneceğiz?? motorla?
0537 972 70 70

Savasxxl çok teşekkürler ilgin için. Eğer Mehmet arkadaşımız bugün müsait olmazsa seni ararım. Eğer müsaitsen Sirkeci'de buluşur ordan Güngören'e geçeriz. Sonra ben seni taksiyle falan bırakırım Bağcılar'a. Tabi müsait olursan. Tekrar ilgin için teşekkür ederim.

Arkadaşlar ilgi gösteren herkese çok teşekkür ederim. Motorumu dün
mert ybr 125 arkadaşımızın desteğiyle eve getirdik. Kendisini burdan da çok teşekkür etmek istiyorum.
Mod arkadaşlardan konunun kilitlenmesini talep ediyorum.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst