- Katılım
- 28 Ağu 2014
- Mesajlar
- 19
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar, abiler öncelikle kazasız-belasız sürüşler dilerim.
21.03.1998 doğumlu bir kardeşinizim ve ehliyetimi almadan trafiğe çıkmak istemiyorum.
Aklıma takılan şu: Yıl olarak 17'ye girdim ama mart doğumlu olduğum için 2015 mart ayınımı beklemeliyim?
21.03.1998 doğumlu bir kardeşinizim ve ehliyetimi almadan trafiğe çıkmak istemiyorum.
Aklıma takılan şu: Yıl olarak 17'ye girdim ama mart doğumlu olduğum için 2015 mart ayınımı beklemeliyim?