A2 Ehliyeti almak için 17 yaşını doldurmak mı gerekiyor?

Katılım
28 Ağu 2014
Mesajlar
19
Arkadaşlar, abiler öncelikle kazasız-belasız sürüşler dilerim.

21.03.1998 doğumlu bir kardeşinizim ve ehliyetimi almadan trafiğe çıkmak istemiyorum.


Aklıma takılan şu: Yıl olarak 17'ye girdim ama mart doğumlu olduğum için 2015 mart ayınımı beklemeliyim?
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
368
Dostum öncelikle bekliyosun, grup kayıtları her ayın 1-10'u arası yapıldığı için 1-10 nisan içinde kursa kaydoluyorsun, nisan ayında derslere giriyorsun, mayıs ayında teorik sınava, haziran başında da direksiyon sınavına giriyosun ve sonra ehliyetin elinde, umarım yardımcı olmuşumdur.
 
Katılım
9 Haz 2014
Mesajlar
382
Dostum öncelikle bekliyosun, grup kayıtları her ayın 1-10'u arası yapıldığı için 1-10 nisan içinde kursa kaydoluyorsun, nisan ayında derslere giriyorsun, mayıs ayında teorik sınava, haziran başında da direksiyon sınavına giriyosun ve sonra ehliyetin elinde, umarım yardımcı olmuşumdur.

Ehliyet çıkması falan filan da var mı ki? 2016'ya getirdik o neymiş öyle. :O
Bu arada ehliyet sisteminin değişmesi gündemdeydi bir ara o ne oldu?
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
Evet 2015 mart beklemen lazım,daha sınav takvimi açıklanmadı ama 2014 sınav takviminden örnek vermek gerekirse ,14 haziran teorik sınav 05-06 temmuz direksiyon temmuz ortalarında ehliyetini almış olurdun.
Ama 2015 de stajyer ehliyet gelecek ve yaş haddinize göre cc sınıflarında ehliyet alabileceksiniz.
Bu konuda detaylı anlatımlarım mevcut aratabilirsin
Yani işin özü sen stajyer ehliyete ve a1 sınıfı mtr.ehliyetine kaldın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst