A2 Direksiyon dersine suzuki intruder 1800 ile gelmek

Katılım
2 Tem 2015
Mesajlar
223
Yeğenimi sınava getirdim dedim ben götüreyim 250cc makinemiz var oturur ehliyet alanlara şekil yaparız. Oturdum kenara yeğenimi izliyorum. Bi kaç genç gelip gidiyor sorular yöneltiyor motosikletimle ilgili. Bende yanıtlıyorum falan böyle havalı havalı. Iyi gidiyor ilgi görüyorum 3 bin tl lik alete göre. Bi ses geldi. İki sokak öteden (274727 sokak ötesi de olabilir tam tespit edemedim) feci bir egsoz sesi geliyor. Geldi makinemin yanına bıraktı. Kaskını çıkardı. Yanımda ne kadar genç varsa makinenin başına toplandı. Orda bankın içine sokuldum resmen 190 boyunda adam ben, fare kesildim. Sınava girecekmiş ehliyeti henüz yok direksiyon dersine gelmiş.

 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Ben bi kere o motosiklete dokunmuştum...
Haa bir defa da F4 agusta'nin selesine elini koymuştum... ne günlerdi beeee!
 
Katılım
2 Tem 2015
Mesajlar
223
A2 yine yetmeyecek o motosiklete o nasıl olacak?

Adam 30 lu yaşlardaydı zaten eğitimini ayrı bir motosikletle yapti muhtemelen direkt A ehliyet alıyor. 600 cc lik naked bi kawasaki verdiler adama. Yeğenim ybr125 ile tamamladi parkuru. Ybrnin gözleri yaşlı benim mondial pes etmiş. Adami izliyoruz.
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
1,819
Adam 30 lu yaşlardaydı zaten eğitimini ayrı bir motosikletle yapti muhtemelen direkt A ehliyet alıyor. 600 cc lik naked bi kawasaki verdiler adama. Yeğenim ybr125 ile tamamladi parkuru. Ybrnin gözleri yaşlı benim mondial pes etmiş. Adami izliyoruz.
Bildiğim kadarı ile 2 yıl A2 sahibi isen ehliyeti yenilediğinde otomatik A ehliyet yazılıyor bu dediğim doğruysa adamın hiç ehliyeti yok bu duruma göre de bu motoru başlangıç motoru adam bildiğin 600lük 1000lik mevzusunu aşıp 1800lük almış kafa rahat
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Bildiğim kadarı ile 2 yıl A2 sahibi isen ehliyeti yenilediğinde otomatik A ehliyet yazılıyor bu dediğim doğruysa adamın hiç ehliyeti yok bu duruma göre de bu motoru başlangıç motoru adam bildiğin 600lük 1000lik mevzusunu aşıp 1800lük almış kafa rahat

Yeni yasada alınan A2 2 yıl sonra otomatik A sınıfı olmuyor A sınıfı için almaya hak kazanıyorsun yani birdaha kursa yazılıp 750cc eğitim alıp sınava dreksiyon sınavına giriyorsun bende A sınıfını yeni aldım eğitim ve sınavımıda Honada nc750x tamamladım
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
1,819
Yeni yasada alınan A2 2 yıl sonra otomatik A sınıfı olmuyor A sınıfı için almaya hak kazanıyorsun yani birdaha kursa yazılıp 750cc eğitim alıp sınava dreksiyon sınavına giriyorsun bende A sınıfını yeni aldım eğitim ve sınavımıda Honada nc750x tamamladım
Demek istediğim bu yasadan önce A2 ehliyeti olan 2 yıl dolunca yenilerse otomatik A oluyorsa bu arkadaşın daha önce hiç ehliyeti olmayışı. Takıldığım nokta tam olarak 2 yıl solunda otomatik A olup olmaması sürekli bundan bahsediliyordu benim hafızamda böyle kalmış. Hatam olabilir
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
1,222
Yeni yasada alınan A2 2 yıl sonra otomatik A sınıfı olmuyor A sınıfı için almaya hak kazanıyorsun yani birdaha kursa yazılıp 750cc eğitim alıp sınava dreksiyon sınavına giriyorsun bende A sınıfını yeni aldım eğitim ve sınavımıda Honada nc750x tamamladım

Demek istediğim bu yasadan önce A2 ehliyeti olan 2 yıl dolunca yenilerse otomatik A oluyorsa bu arkadaşın daha önce hiç ehliyeti olmayışı. Takıldığım nokta tam olarak 2 yıl solunda otomatik A olup olmaması sürekli bundan bahsediliyordu benim hafızamda böyle kalmış. Hatam olabilir

O 2 yıl yaş ile alakalı 24 yaşını geçtiysen 2 yıl filan kalkıyor direk A oluyor. Ben ehliyetimi 2015 de aldım yaşım 26 ve direk A yaptırabiliyorum ama gidip uğraşmadım, ehliyet ile kimlik birleşeceği için ayrı ayrı para vermiyim dedim :)
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
O 2 yıl yaş ile alakalı 24 yaşını geçtiysen 2 yıl filan kalkıyor direk A oluyor. Ben ehliyetimi 2015 de aldım yaşım 26 ve direk A yaptırabiliyorum ama gidip uğraşmadım, ehliyet ile kimlik birleşeceği için ayrı ayrı para vermiyim dedim :)

Eski yasada yani 2016 1 ocaktan önce A2 alanlar çevirince saten A A2 A1 mevcut

Bizim bahsetiğimiz 2016 1 ocaktan itibaren yeni yasada 18 yaşında bir birey A2 alırsa 2 yıl sonra 20 yaşında A sınıfı için kursa yazılıp yeniden ücret eğitim ve direksiyon sınavına büyük cc giricek ve alabilicek veya benim gibi 30 yaşındaysanız yeni yasada direk A sınıfına yazılıp eğitimi ve direksiyon sınavını büyük cc tamamlarsanız alabiliyorunuz.
 
Katılım
2 Tem 2015
Mesajlar
223
Oh oh bana gerek kalmamış sevindim herkes kendi arasında anlaşıp sonuca ulaşmış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst