A101 - 23 Aralık Aktüel Ürünler Kataloğu!

Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Aynı ürünleri google'layınca daha ucuza bulabiliyorsunuz bazen.


ben heybe cantayı buldum mesela daha ucuza.

Link salsana sayın abicim :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:32 ----------

A101 den motor ekipmanı bakacak kadar düşmeyin beyler arkadaşlar bazı şeyler olmuyorsa salmanız gerekiyor bence

reyiz ne düşmesi köstebek oldum - kota iniyorum artık :D
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,320
neopren maske,bacak çantası ve kilit aldım fiyatına göre gayet iyi ürünler.
NC750X için branda uyarmı uymazmı bilemedim nc 2230*845*1350 boyutları brandanın 220*95*130 yazıyor ama motorda çanta var tabi bide
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
9,997
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Bonz kafası, düşüşte galiba.

Bazı insanlarda kerizlik vardır Lynx, Pet şişe suyun üstüne rizoma, givi ya da puig yazsam 50 dolara satarım bu kişilere.

Yalnız Givi ve Puig ile alternatif markaların ürünlerini karşılaştırınca aradaki derin kalite farkını görebiliyorsun. Şimdi marka vermeyeceğim, bende Puig'in rüzgarlığı var, bir de meşhur bir yerli üreticimiz var, bunun camıyla Puig'inkini karşılaştırınca fiyat farkının nerelere gittiğini net görüyorsun. Bütçen varsa Puig yerine gidip yerli ürünü almak biraz eblehlik olur. Bütçe kısıtlı ise en ufak bir olumsuz yorum yapmam, sonuçta fiyat / performans olarak bakınca yerli üreticinin ürünleri tokatlıyor. (Bu yerli üreticinden ben de bir sürü aksesuar aldım; örneğin Givi'ninkinin bire bir çakması arka çamurluk - yarı fiyatından ucuzdu, alüminyum ayna uzatma ve genişletme aparatı vs., bu tip aksesuarlar için gidip Givi, Puig veya Rizoma almak eblehlik olur gerçekten. Ama çanta / çanta demiri ve ön cam için Givi / Kappa / Shad / Puig tarzı firmaların ürününü kullanırım net. Elimde kalmayacağına dayanıklı olacağına emin olmak isteyeceğim şeyler bunlar...)
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Yalnız Givi ve Puig ile alternatif markaların ürünlerini karşılaştırınca aradaki derin kalite farkını görebiliyorsun. Şimdi marka vermeyeceğim, bende Puig'in rüzgarlığı var, bir de meşhur bir yerli üreticimiz var, bunun camıyla Puig'inkini karşılaştırınca fiyat farkının nerelere gittiğini net görüyorsun. Bütçen varsa Puig yerine gidip yerli ürünü almak biraz eblehlik olur. Bütçe kısıtlı ise en ufak bir olumsuz yorum yapmam, sonuçta fiyat / performans olarak bakınca yerli üreticinin ürünleri tokatlıyor. (Bu yerli üreticinden ben de bir sürü aksesuar aldım; örneğin Givi'ninkinin bire bir çakması arka çamurluk - yarı fiyatından ucuzdu, alüminyum ayna uzatma ve genişletme aparatı vs., bu tip aksesuarlar için gidip Givi, Puig veya Rizoma almak eblehlik olur gerçekten. Ama çanta / çanta demiri ve ön cam için Givi / Kappa / Shad / Puig tarzı firmaların ürününü kullanırım net. Elimde kalmayacağına dayanıklı olacağına emin olmak isteyeceğim şeyler bunlar...)

3000 liralık scootera 1000 liralık puig cam almak daha da saçma bi hareket olur bence.
50 liraya bulabilsem 50 liralık alcam, amaç rüzgardan korunmak.
 
Katılım
13 Şub 2020
Mesajlar
160
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 1100
Bonz kafası, düşüşte galiba.

Bazı insanlarda kerizlik vardır Lynx, Pet şişe suyun üstüne rizoma, givi ya da puig yazsam 50 dolara satarım bu kişilere.

Sallamayın hocam bunları, daha geçen gün bir konuda BMW, Ducati hariç bütün motorlar kalitesiz diyodu. Onun kullandığını kullanmadığınız sürece 5.sınıf vatandaş herkes :D
 
Katılım
27 Şub 2018
Mesajlar
195
A101 e düştüm,fakat benden önce düşenler nedeni ile düşmem bir ise yaramadı. Düşenler üŕün bırakamamış.
Düşünerek çıktım A101 den...
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
siperliği bulamadım ben de. çanta vardı, güzele benziyordu, ihtiyacım olsa alırdım.
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Kilit nasıl sizce işe yararmı

Aman bu kilitlerden uzak dur. Çelik halat olunca sağlam gibi duruyor ama demir makasıyla kesilmesi 3 saniye sürer en fazla.

Nerede işe yarar dersen, gündüz vakti ortalık yerde birini motorunu iterek götürmesin diye belki kullanılır.

Ama kesilmesi zahmetsiz ve 3 sn süren bir kilide ne kadar güvenebilirsin?
 
Katılım
8 Eki 2015
Mesajlar
1,996
Sallamayın hocam bunları, daha geçen gün bir konuda BMW, Ducati hariç bütün motorlar kalitesiz diyodu. Onun kullandığını kullanmadığınız sürece 5.sınıf vatandaş herkes :D


Guzelll foruma gerekli etkiyi vermisim butun markalari aldim kullandim ve tekrar ediyorum bmw en iyisi , konumuza gelecek olursak her urun fiyatinin hakkini verir onemli olan onu kendinize layik goruyormusunuz bence bu acidan bakin , bonz kafasi boyle degil gel bi ara semte sana bi uclu yapalim
 
Katılım
13 Şub 2020
Mesajlar
160
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 1100
Guzelll foruma gerekli etkiyi vermisim butun markalari aldim kullandim ve tekrar ediyorum bmw en iyisi , konumuza gelecek olursak her urun fiyatinin hakkini verir onemli olan onu kendinize layik goruyormusunuz bence bu acidan bakin , bonz kafasi boyle degil gel bi ara semte sana bi uclu yapalim

Güzel etki verdin aynen. Oturduk arkadaşlarla seni izliyoruz. Gülmeye ihtiyacımız olduğu zaman senin yorumlarını takip etmemiz yeterli oluyor. Bu kadar küçük düşürmemeli insan kendini :)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,511
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Ürünler kaliteli ya da dandik bunu tartışmıyorum ama demek ki motosiklet sürücüleri olarak biz de artık ticari bir potansiyel barındıracak sayıya ulaştık ve zincir marketler bizler için de ürün getirtip indirim günleri vs düzenliyorlar. Bugün marketlerde bu ürünler, yarın raflarda belki Klim, Rukka, Dainese.
 
Katılım
3 Eki 2020
Mesajlar
514
Ürünler kaliteli ya da dandik bunu tartışmıyorum ama demek ki motosiklet sürücüleri olarak biz de artık ticari bir potansiyel barındıracak sayıya ulaştık ve zincir marketler bizler için de ürün getirtip indirim günleri vs düzenliyorlar. Bugün marketlerde bu ürünler, yarın raflarda belki Klim, Rukka, Dainese.

hocam bimden dainese mont aldığımızı hayal bile edemiyorum sdjsjdj
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst