___yeni üye___

Katılım
28 May 2008
Mesajlar
10
Mrb. arkadaşlar aranıza yeni üye olarak ve ilk motorumu almam nedeni ile katılıyorum:)2gün önce uzun zamandan beri istediğim skyteam supermotomu aldım:flower:ve şu ana kadar canımı sıkan ters bi yanı olmadı ilk motorum olmasınında bunda etkisi olabilir tabii :cherry:ve sizlere sormak istediğim bi kaç bişi var öncelikle egzost benim için hem ses hem görüntü olarak önemli.Bi motoru gösteren en önemli parçaların'da ilk sırasında geliyor bence, ve orjinali hem görüntü hem ses açısından kötü deiştirmek istiyorum ve yardım ve önerilerinizi bekliyorum...

Herkeze kazasız belasız keyifli sürüşler...:cat:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Aramıza hoşgeldin :) Hayırlı uğurlu olsun yeni motorun, kazasız belasız sürüşler dilerim :rendeer:
Motorun düşük "cc" olduğu için egzosttan çıkan ses doğal olarak az çıkar. :)
Abartılı şeyler yaparsan bu seferde kafa şişirtir..
Bence öyle kalsın elleme derim, ama senin kararın tabi :)
Keyifli forumlar dilerim..
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Hoşgeldin kardeşim aramıza..:wiinkk:

Hayırlı olsun makinan..Gülegüle tekere gelesin..:rendeer:
sıfır aldıysan,
Makinanın rodajı bitene kadar hiçbir aksamına elleme..:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin kazasız belasız binersin inş motoru kaça aldın..
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
10
Teşk. ederim arkadaşlar hoşbuldum :) motorumu 2. el aldım aşağı yukarı bana 1800 fln geldi oda harç borç anca biraz zorladı beni ama olsun şimdilik memnunum,bu zamanda borç altınada girmeden bişiylere sahip olamıosun zaten buna şükür... egzost için bilgi almak istemiştim ama sizinde pek bilginiz yok sanırım bilen arkadaşlar varsa yardımcı olursa sevinirim performans egzost konusunda 2. elde olabilir temiz olsun yeterki...
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
276
aramıza hoşgeldin motorun hayırlı olsun allah kaza bela vermesin kazasız belasız bol km'ler gitmen dileğiyle :)
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Hoşgeldin Enes.

Ben bu motoru hiç bilmiyorum. Resimlerini, özelliklerini filan koysana bir ara..
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
10
Hoşgeldin Enes.

Ben bu motoru hiç bilmiyorum. Resimlerini, özelliklerini filan koysana bir ara..

Hoşbulduk rigel , sen benim adımı çözmüşün :)ama ben seninkini çözemedim baya uğraştım recepten başka bişi çıkmıo :cherry:resimleri en yakın zamanda koyucam kısmetse:wiinkk:ama özelliklerini bildiğim kadarıyla anlatayım.En başlıca özelliği diğer çin modellerine pek benzememsi görünüş açısından harbici makinalara benziyor,üzerinden ıvırını zıvırını atarsan dahada yakışıklı oluyor tam bir speacel'e dönüyor.Ben motoru aldıktan sonra direk garaja çektim bizim elemanlar sakaryada yapılan motor festivale gittiler 3 günlüğüne dönüşte hemen her vidasına kadar söküp makineyi baştan yaratıcam(haşa):mrgreen:ön arka disk fren,elden marşlı,yeterince seri ve atak hız olarakta sorarsan,makinayı aldım geri dönüşte çevre yolunda çok zorlanmadan 120 gördü 140kadran var üstünde.120 derken öle çok bişiymiş gibi yanlış anlaşılmasını istemem ama emsallerine göre ii bence ve banada şu aşamada yeter çok hız meraklısıda diilimm zaten:)malum 2 teker en ufak bi hatayı affetmez çok dikkatli olmak lazım:pale:dediğim gibi pek bi bilgim yok bu konularda umarım yeterli olmuştur yeni başlamış olduğuma verin...:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst