- Katılım
- 28 May 2008
- Mesajlar
- 10
- Konu Yazar
- #1
Mrb. arkadaşlar aranıza yeni üye olarak ve ilk motorumu almam nedeni ile katılıyorum
2gün önce uzun zamandan beri istediğim skyteam supermotomu aldım:flower:ve şu ana kadar canımı sıkan ters bi yanı olmadı ilk motorum olmasınında bunda etkisi olabilir tabii :cherry:ve sizlere sormak istediğim bi kaç bişi var öncelikle egzost benim için hem ses hem görüntü olarak önemli.Bi motoru gösteren en önemli parçaların'da ilk sırasında geliyor bence, ve orjinali hem görüntü hem ses açısından kötü deiştirmek istiyorum ve yardım ve önerilerinizi bekliyorum...
Herkeze kazasız belasız keyifli sürüşler...:cat:
Herkeze kazasız belasız keyifli sürüşler...:cat: