mete_han Katılım 1 Ağu 2005 Mesajlar 21,819 11 Mar 2007 #21 görkem ve proatren(yazmıyom yav) hata yaptımı hemen tepelerindeyim...:mrgreen:
alp_tunay Katılım 10 Tem 2006 Mesajlar 20,993 Motosikleti Forza250-cygnusL 11 Mar 2007 #22 Konu dışına çıkma len..... Sanki konu varmış gibi ortada.....Yazın yazın nasılsa kitlenir yarın...Pro ya bayağı iş düşecek.....
Konu dışına çıkma len..... Sanki konu varmış gibi ortada.....Yazın yazın nasılsa kitlenir yarın...Pro ya bayağı iş düşecek.....