93 R80 GS Cafe Racer Projesi

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Bu arada motorda bir şeyler eksik diyordum, pıstırınca tam oldu :)

Pıstırdıkca kavallar yukarı dogru cıkıyor. Eger kestirecek olursam kavalları daha da dusurup tam bir low ride yapma niyetindeyim. Ancak kestirmeden inebilecegi son limit bu.Aksi takdirde gidonların ortasından gogus hizama kadar yukselen kavallarla gezmek zorunda kalicam :p
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Hocam ilk fotoğrafları görünce "Allah rızası için şu elektrik bandını fardan sök" diye sitemde bulunmuştum, sonraki fotoğraflarda olmadığını görünce rahatladım.

Ateş ediyor diye bir kalıp çıktı ya internetten bugünlerde. Hakikaten öyle. Hani vahşi bir hayvan görünce insan ürker de geri durur ya, makine dövecek gibi duruyor, kazasız belasız binmek nasip olur umarım.

Koltuğun rengi battı gözüme sadece. Diğer bmw'nin depo rengi tarzı bir şey daha tamamlayıcı durur gibi. Tabi bu kadar zevkli ve kişisel bir uğraşa akıl hocalığı yapmak haddim değil ama görüşümü yazayım dedim. Şöyle "walkaround" tarzı açık havada etrafında gezerken video kaydı yapıp foruma ekleseniz de nasiplensek :)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Hocam ilk fotoğrafları görünce "Allah rızası için şu elektrik bandını fardan sök" diye sitemde bulunmuştum, sonraki fotoğraflarda olmadığını görünce rahatladım.

Ateş ediyor diye bir kalıp çıktı ya internetten bugünlerde. Hakikaten öyle. Hani vahşi bir hayvan görünce insan ürker de geri durur ya, makine dövecek gibi duruyor, kazasız belasız binmek nasip olur umarım.

Koltuğun rengi battı gözüme sadece. Diğer bmw'nin depo rengi tarzı bir şey daha tamamlayıcı durur gibi. Tabi bu kadar zevkli ve kişisel bir uğraşa akıl hocalığı yapmak haddim değil ama görüşümü yazayım dedim. Şöyle "walkaround" tarzı açık havada etrafında gezerken video kaydı yapıp foruma ekleseniz de nasiplensek :)
Yorumlar icin tesekkur ediyorum ve tabiki iyisiyle kotusuyle tum elestirilere acigim.Buraya koymamın bir sebebi de benim goremedigim seyleri tarafsız gozlerin daha iyi gorecegini bilmem :)
Koltugun renginden bende memnun degilim acikcasi.Daha koyu tonlarda gercek deri ile bir calisma yapmayı planlıyorum.Ozamana kadar siyah-taba uyum icerisinde olur dedim ama pek olmadı :p Koltuk projeme karar verene kadar tekrar siyaha cevirecegim muhtemelen.
Elektrik bandına gelince :p Aslında cok hos duruyor gibi gelmisti.Fakat ısıdan dolayı surekli cekmesi ve leke bırakması yuzunden sokmek durumunda kaldım :)
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
1,532
Motosikleti
XV250 - FZ6
Cok guzel gorunuyor. Mat siyah boya konusunu biraz detaylandirabilirseniz isimize yarar.
-Ne marka boya, vernik kullandiniz?
-Astar, zimpara islemini nasil yaptiniz?
-Firinlama yaptiniz mi? vs.

Bu arada gelecek proje olarak Virago 750 cok iyi fikir ama bulmasi zordur sanirim.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Cok guzel gorunuyor. Mat siyah boya konusunu biraz detaylandirabilirseniz isimize yarar.
-Ne marka boya, vernik kullandiniz?
-Astar, zimpara islemini nasil yaptiniz?
-Firinlama yaptiniz mi? vs.

Bu arada gelecek proje olarak Virago 750 cok iyi fikir ama bulmasi zordur sanirim.

1 tane ankarada bulmustum en son ama aramadım.

Zımpara islemini su zımparası ile yaptım.Herhangi bi astar uygulamadan orjinal boyası uzerine 2 kat akrilik siyah boya attım. Kuruduktan sonra da mat vernik uyguladım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
887
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Emeğine sağlık çok güzel olmuş hocam. Ama aman dikkat et sele kısa, herhangi bir sebeple zıplayıp selenin arkasına düşme. Ben buradan korktum.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
egzozlar en göze batan yeriydi kanımca ama şu haliyle şukela olmuş hocam emeğine sağlık :cat:

ha birde egzozun şaseye bağlandığı parça metalik olunca sırıtmış haliyle :)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Tesekkurler arkadaslar. Seleden dusmek gercekten cok zor olacaktır emin olabilirsiniz. Biliyorum ulkemizde solo seleye hic alisik degiliz bir garip geliyor ama zamanla alisacagimizi dusunuyorum :) Egzos baglanti parcasına gelince. Boya isine girdigimde o parcalar da mat siyahtan nasibini alacak merak etmeyin :p
 
Katılım
12 Tem 2011
Mesajlar
110
müthiş bir çalışma, ellerine sağlık, yürekten kutlarım..

far için koruma teli önerim :p


fikir benden gerisi senden :)
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
hocam eline koluna sağlık. Ağzımın suyu aktı :D muhteşem tek kelime ile...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst