93 R80 GS Cafe Racer Projesi

Katılım
27 Nis 2013
Mesajlar
56
Ölçüleri nedir peki malum bizim plakalar araba plakası gibi. Birde fiyatını öğrenebilirsem hafta sonu camgözde olurum :)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Trafigin verdigi plakayı sıgdıramazsın. 12x18 ebatlarında pp plaka yaptırman lazım bu da 20 tl civarında. Ama yasal olmadıgını da belirtmek lazım. Plakalıgın fiyatı ise 140 TL yanlıs hatırlamıyorsam. Hem mat siyah hemde krom kaplı secenegi mevcut.
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
1,071
En ilginç olanı da bu far konusuydu zaten tebrik ederim seni :p
Adana'da bisiklet parcaları satan daha sonra motosiklet olayına giren bi firmadan buldum. Aslında titan farıymıs bu. Ters cevirerek montajını yaptım normalde ters duruyor orjinal hali. Fiyatı 35 TL ve www.camgoz.com.tr den telefon numarasını alıp havale ile edinebilirsin sanıyorum. ( Fatih abi'ye BMWye verdigin mat siyah Titan farından istiyorum de :) )

Tam diyordum farı niye ters taktınız yağmur deliği yukarda kalmış diye. :)
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Beyler insanlar hayabusa ya bakmıyor bu alete bakıyor. Ben size o kadar söyleyeyim. Işıklarda beklerken kadın tacizine bile hazır olun böyle bişey istiyorsanız. Ha benim gibi ilgi sevmiyorsanız hayabusa ya binmeye devam edebilirsiniz o ayrı :D
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
hurda işi yapacaksan keşke alüminyum talaşına gireydin, kiloda 60-70 kuruş para bırakıyo müdür.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Beyler insanlar hayabusa ya bakmıyor bu alete bakıyor. Ben size o kadar söyleyeyim. Işıklarda beklerken kadın tacizine bile hazır olun böyle bişey istiyorsanız. Ha benim gibi ilgi sevmiyorsanız hayabusa ya binmeye devam edebilirsiniz o ayrı :D
eziklenme la :p
hurda işi yapacaksan keşke alüminyum talaşına gireydin, kiloda 60-70 kuruş para bırakıyo müdür.
Bu aralar bekliyordum da tahminimden erken geldin yine :p Pozitif yorumun icin de ayrıca tesekkur ederim :p
 
Katılım
22 Eki 2014
Mesajlar
157
Tebrikler çok güzel olmuş. Bence bu işi ticarete bile dökmelisiniz.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Tebrikler çok güzel olmuş. Bence bu işi ticarete bile dökmelisiniz.

Tesekkur ederim. Ticaret degil de bu proje isinden gercekten cok keyif aldım. Binerken aynı anda satılıga da koyacagım. Verdigim emegin karsılıgında kucuk bi miktar elime gectiginde alıp projelendirmek istedigim 3-4 model daha var.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Son postumdan sonra pek calisamadım proje uzerinde malesef. Yaptigim tek degisiklik silindirlerin altında duran egzoslarımı uzatıp arkaya dogru vermek ve motosikleti biraz daha asagi indirmek ( pıstırmak :p ) oldu. Boylece artık motosiklet uzerindeyken bile yan ayaklıgımı acabiliyor ve egzosların surtme tehlikesi olmadan virajlara girebiliyorum :p Goruntuden biraz kaybettigimi dusunuyorum ama terazide artılar daha agir bastigi icin su sıralar memnunum bu durumdan :)



 
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
465
Kazasız belasız kullanırsınız inş. ben çok beğendim.
Bu lastiklerin asfalt tutuşu nasıl ? Belli bir hızdan sonra yol tutuşun da bozulma oluyor mu ?Ölçülerini de yazıver sana zahmet :)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Kazasız belasız kullanırsınız inş. ben çok beğendim.
Bu lastiklerin asfalt tutuşu nasıl ? Belli bir hızdan sonra yol tutuşun da bozulma oluyor mu ?Ölçülerini de yazıver sana zahmet :)

Simdiye kadar sahip oldugum tum motosikletlerimde arazi lastikleri vardı. Yol lastigi olan bir motosiklete bindigimde ise kendimi hic guvende hissedemedim simdiye kadar.Viraj performansları yol lastikleri kadar iyi olamaz elbette ama ozellikle turkiye sartlarında yol lastiklerine gore daha iyi yol tutusu oldugunu savunuyorum.Ozellikle frenlemelerde kendini belli ediyor bu yol tutusu.
Olculeri ise yanlis hatırlamıyorsam ;
140-80-18 arka
110-80-21 on olması lazım
 
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
465
Simdiye kadar sahip oldugum tum motosikletlerimde arazi lastikleri vardı. Yol lastigi olan bir motosiklete bindigimde ise kendimi hic guvende hissedemedim simdiye kadar.Viraj performansları yol lastikleri kadar iyi olamaz elbette ama ozellikle turkiye sartlarında yol lastiklerine gore daha iyi yol tutusu oldugunu savunuyorum.Ozellikle frenlemelerde kendini belli ediyor bu yol tutusu.
Olculeri ise yanlis hatırlamıyorsam ;
140-80-18 arka
110-80-21 on olması lazım

Teşekkürler yanıtın için, bende virago 250 alıyorum, üzerindeki lastikler ömrünü bitirince arazi lastiği alabilirim. Çok güzel duruyor, yol tutuşu da iyi diyorsun..
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Teşekkürler yanıtın için, bende virago 250 alıyorum, üzerindeki lastikler ömrünü bitirince arazi lastiği alabilirim. Çok güzel duruyor, yol tutuşu da iyi diyorsun..

Donör olarak mı alıyorsun yoksa orjinal hali ile binmek icin mi ? Orjinal sekliyle arazi lastikleri pek hos durmayabilir
 
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
465
Orj. alıyorum ama sadece lastikleri değiştirmeyeceğim, cafe racer gidon, sele, ne gerekiyor ise olacak, biraz orj. haliyle kullanmak istiyorum. Buradan paylaşırım..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst