Xmax ya da forza 250cc'ler arasında en rahatları.
Forza biraz daha konforlu diyorlar ama xmax'ın da yapısı daha sportif sürüş tarafında, yani şehir içinde ulaşım sorunumu çözsün diyorsanız forza da olur xmax da olur, ama şehir dışı, otobanlara girmeyip virajlı yollardan gideyim derseniz xmax daha heyecan verirmiş. Hele lastikleri de yenileyip michelin city grip 2 taktırırsanız tadından yenmiyor. Ben Tomygun arkadaşın peşinden virajlı yollarda onun kavasaki er6 motorunun peşinde çok da geride kalmadan keyifle gidebilmiştim, tabi abartmamak lazım, ben geride kalmayayı diye biraz yavaş gitmiş de olabilir ama 70-80 km hızla viraz dönebilmek scooter için güzel performans. Lastikler bu konuda çok önemli.
120'den sonra canı yok hızlanma konusunda ama 120'ye kadar ister ilk kalkış ister ara hızlanmaları olsun yeterli.
Keşke bizdeki MTV ve ötv motor hacmine göre olmasaydı da biz de avrupadaki gibi xmax 300'lerle gezebilseydik.