8. Türkiye motosiklet festivali emok

Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
3



EMOK Motosiklet Festivali 8 Yaşında

Enduro Motosiklet Spor Kulubü, EMOK‘ un kurulduğu yıldan bugüne düzenli olarak yürüttüğü faaliyetlerden olan “EMOK - Türkiye Motosiklet Festivali”, ülkemizin dört bir yanından ve yurtdışından gelen motosikletseverleri 8. defa doğa ile içiçe bir atmosferde buluşturuyor.

Motosiklet kullanıcıları arasında doğaya ve çevreye saygıyı, ülkemizi ve insanımızı yeniden keşfetmeyi özendiren festival, artan katılımcı sayısıyla motosiklet fuarlarına alternatif bir ortam da sunuyor. Doğa ile içiçe olmanın yanı sıra festivale katılan firmaların standlarında her türlü sorularına yanıt bulan motosiklet severler, ayrıca hayallerindeki motor ile deneme sürüşü şansını da yakalıyorlar.

2002 yılından bu yana çeşitli Anadolu coğrafyalarında her yıl gerçekleştirilen EMOK Motosiklet Festivali bu yıl 2-5 Temmuz 2009 tarihlerinde Bilecik’e bağlı Pazaryeri ilçesi yakınlarındaki Küçükelmalı köyünde gerçekleşecek. Festivalin yer seçimi yapılırken organizasyona uygunluğu yanında üç büyük şehirden ulaşımda kolaylık, doğal, kültürel ve tarihi zenginlik özellikleri ön planda tutuldu. Festival alanına, her türlü ikitekerlinin ulaşabileceği güzel bir asfalt yol ile ulaşılıyor.

8. Türkiye Motosiklet Festivali, kültürel ve tarihi varlıklarımızı tanımaya yönelik “Coğrafya Safari”, motosiklet sürüş becerilerini sergilemeye olanak sağlayan “Yavaş Gitme Yarışı”, “Delikanlı Yarışı”, “Gece Yarışı”, çeşitli oyunlar, konserler ve geziler ile yine dopdolu geçecek.

Bilgi için: www.emok.org veya EMOK danışma hattı: 533333EMOK (0533 333 3665)
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
165
Salı günündem yola çıkıp kamp atacağım gelmek isteyen olursa beklerim
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Ben de dayımla geliyorum, EMOK'tan sonra güneye inmeyi planlıyorum :)
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Evet arkadaşlar giden yokmu??

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:51 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:35 PM ----------

C.tesi sabah 8:30 eskihisardan hareket ediyorum.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Gittik, MT'den 3-4 kişi bulabildik, süper eğlendik, döndük.


Khutuck Ayvalık'tan bildirdi.
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
organizasyon geçen seneki gibi olmasada,Emoğun yeri her zaman başkadır...Emeği geçenlere teşekürler.Bende motosiklet.net ten kimseyi göremedim...
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
185
Motosikleti
Moto Guzzi V85TT Travel
Böyle büyük bir festival için EMOKa teşekkür ederiz. Çok eğlendik. Mekan kamp olayına fazlasıyla uygundu. Sahne, yer itibariyle çadırlara hem yakındı hem de çadırlara gürültü gelmiyordu (en azından bizim taraf öyleydi ). Önceki günleri bilmesemde cumartesi akşamı çıkan grup her yaş grubuna hitap eden müzikler çaldı ve bizi fazlasıyla eğlendirdi. EMOK sayesinde yoğun ofis yaşantımdan epeyce uzaklaşmış bulundum. LONGLIVE EMOK...
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
:) Orada evimiz olduğundan dolayı haftasonunu bende orda geçirdim,festivale gelen tüm motorlu şahıs ve gruplara teşekkürlerimi sunuyorum çünkü bu sakin kasabaya heyecan,motokültür,sosyal ve turistik bir heyecan getirdiniz...:rendeer:
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
C.tesi öğlen saatlerinde dahil olup,pazar 11 gibi ayrıldığım güzel bir etkinlikti.Organizasyon gayet başarılı ve katılım oldukça yüksekti.Doğa ile iç içe,virajlı yolları ile gerçekten şehrin bunaltıcı havasından kurtulmak için ideal bir etkinlik oldu.
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
35
Bizde Marmaris Riders olarak 9 motor 10 kişi EMOK taydık. Zevkliydi eğlenceliydi ama ne yalan söyliym en çok yolda eğlendik:) Toplam 1470km yol yaptık güzel ağırladılar ciddi ve büyük bir organizasyondu teşekkürler EMOK..
 

mtk

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
369
çok eğlenceli bir organizasyondu.. sponsor az olmasına karşın motor sayısı çok fazlaydı.. eğlendik ve geldik..
 
Katılım
12 Nis 2008
Mesajlar
8
ilk defa katıldım, tek başıma gittim.. Ama gene de çok keyif aldım..
Seneye tekrar gideceğim kesinlikle..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst