Gelemedik gönlümüz sizlerle idi. Haydi resimler;anlatımlı ve tanıtımlı olsun ama![]()
Çok güzel bir geziydi ve benim ilk gezimdi. Düzenleyen ve katılan arkadaşlara teşekkürler. Bir aylık toplam tecrübemin yarısına denk bir mesafeydi. Ama şu an her yerim halen titreşiyor sanki![]()
Gercekten çok keyifli bir gezi oldu.
Biraz yorgunluk var ama değdi.
Nedir bu köpek milletinden çektiğimiz be yavv:queen:
üstad yol kalabalıktı rahat geçtin mi karşı tarafa köpek olayını başlatan sizsiniz (motoru bırakıp kaçarım diyen sizdiniz aramızda kalsın:wiinkk:queen: :queen: :queen:
slm arkadaşlar herkeze iyi akşamlar bu güzel geziyi yaşayan yaşatan herkese sevgiler :rendeer:
buarada özgür malum biliyorsun içişlerine hava yapmak için resimlere ihtiyacım var bizahmet arkadaşlar :wiinkk:
buarada yoldaki doberman size ve bana özeldi :queen: