8 Nisan Pazar İstanbul-Çorlu Gezisi

Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
fotoğraf makinasını hallettim kamerayada çekeriz:p

çorlu yolcuları kalmasın günaydın arkadaşlar
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın herkese ! 25karakter
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın, kaç kişi olduk ?
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
çorlu gezimiz çok güzel geçti kazasız belasız döndük katılan herkese teşekkür ederim
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet ezi güzel gecti bu güzel günü iyi degerlendirdik resimler birazdan düşer
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
444
Gelemedik gönlümüz sizlerle idi. Haydi resimler;anlatımlı ve tanıtımlı olsun ama :p
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
yaklaşık 300 km yol yapmışım özgür bu sukuturlar hep böyle azmı yakıyor bence sizinkiler çok çok yakmıştır köpeklerden dolayı:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet abi bizimkiler cok yaktıda herseyi acık etme:mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
foto isterük hacilar...bende bugün 125 km yaptım...Beylikdüzü Yeşilköy...kızıltoprak derken bide baktım akşam olmuş...:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok güzel bir geziydi ve benim ilk gezimdi. Düzenleyen ve katılan arkadaşlara teşekkürler. Bir aylık toplam tecrübemin yarısına denk bir mesafeydi. Ama şu an her yerim halen titreşiyor sanki:)

Ayrıca köpekten benim kadar korkan motorcularla olmak ayrı bir zevki:) Köpek korkusu olmayanlar bizi anlamıyor:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
Çok güzel bir geziydi ve benim ilk gezimdi. Düzenleyen ve katılan arkadaşlara teşekkürler. Bir aylık toplam tecrübemin yarısına denk bir mesafeydi. Ama şu an her yerim halen titreşiyor sanki:)

abi şu köpek olayı aklıma geldi gülmekten evde kıvranıyorum evdekiler delirdi diyor:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam abi yapmayın he madara olucaz hepten
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
193
Gercekten çok keyifli bir gezi oldu.

Biraz yorgunluk var ama değdi.

Nedir bu köpek milletinden çektiğimiz be yavv:queen:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
Gercekten çok keyifli bir gezi oldu.

Biraz yorgunluk var ama değdi.

Nedir bu köpek milletinden çektiğimiz be yavv:queen:

üstad yol kalabalıktı rahat geçtin mi karşı tarafa köpek olayını başlatan sizsiniz (motoru bırakıp kaçarım diyen sizdiniz aramızda kalsın:wiinkk:):queen: :queen: :queen:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
193
üstad yol kalabalıktı rahat geçtin mi karşı tarafa köpek olayını başlatan sizsiniz (motoru bırakıp kaçarım diyen sizdiniz aramızda kalsın:wiinkk:):queen: :queen: :queen:


Yol kalabalıktı epey ama vardım sağ salim.Köprü geçişi de rahat oldu.


Motoru bırakıp kaçmak mı:p Olur mu abi öyle şey:queen:
 
Katılım
12 Ara 2006
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm arkadaşlar herkeze iyi akşamlar bu güzel geziyi yaşayan yaşatan herkese sevgiler :rendeer:
buarada özgür malum biliyorsun içişlerine hava yapmak için resimlere ihtiyacım var bizahmet arkadaşlar :wiinkk:
buarada yoldaki doberman size ve bana özeldi :queen:

buarada öymen vardımı arkadaşlar merak ettim??
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
slm arkadaşlar herkeze iyi akşamlar bu güzel geziyi yaşayan yaşatan herkese sevgiler :rendeer:
buarada özgür malum biliyorsun içişlerine hava yapmak için resimlere ihtiyacım var bizahmet arkadaşlar :wiinkk:
buarada yoldaki doberman size ve bana özeldi :queen:

resimler için konu açıldı bi bak istersen devamı geliyormuş özgür öyle diyor
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoopppp bensiz muhabbet ha kırıcı oluosunuz arkadaşlar :mrgreen:
gercekten cok güzel bir geziydi katkısı olan herkese çok teşekkürler . . .
ama fena belim agrıyor donus yolu kotuydu bıraz benım kucuk tekerleklere gore dııl
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst