alper_tim dostum benim zat en fazla 110 yapıyo oda kasar ortalama 90 belki 100 arası gidebiliriz hız yapacak aletler yok altımızda eger katılmak istersen tabiki gelebilirsin
Arkadaşlar bu geziye ben de katılmak istiyorum.
Bi kaç pürüz var.Halletmeye çalışıyorum.Olursa sizinle yollardayım yarın.
Hem de motorumun biraz keyfini çıkarırım.
Anadolu yakasından gelecek arkadaş var mı?Varsa karşıya birlikte gecebiliriz.
İmmigrant
özeline msj attım dostum.
Sabah b.taşta kaçta olacağımızı söylersen buluşabailriz.
Ya durun arkadaşlar daha yeni gördüm topiği
Bende belki gelebilirim artçım ile birlikte yazın bir terslik olmazsa gelcem