8 Nisan Pazar İstanbul-Çorlu Gezisi

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Erol abi colacı oluosan o konuda sponsor benim b ilgin olsun:mrgreen:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
saol öymen ;özgür aytaç ve volkan katılıyormu liste sırasına ekleyin
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet istanbul mt cola sponsoru öymen :mrgreen:

internet adresinden mekanı kontrol ettinizmi öymen linki ilk sayfaya alırsan resimlerle birlikte daha güzel olur

bugün aytac haber verecek dün motoru hala servisteymiş
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ok kesin liste ne şimdi şuraya yazsana bi? Bide eklenecek olabilir eserkose mesela gelmek isterim yazmış ses çıkmadı bu aksam eklenen olur belki
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gelmek isteyenler kendi agzından geliyorum derse daha iyi olur haber verir bu aksam herhalde
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
arkadaşlar bende pazar günü için tek başıma çorlu tekirdağ tarafına gidicektim
motoru açmam gerekiyorda biraz
sizin topiği gördüm şimdi ama benim ortalama hızım 100-120 arası olacak
saat 10,00 da incirlide ömür plazanın orda olurum
karşılaşırsak belki beraber çıkarız tabi sizede uyarsa
özelden cebi verebilirm bilginize
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alper_tim dostum benim zat en fazla 110 yapıyo oda kasar ortalama 90 belki 100 arası gidebiliriz hız yapacak aletler yok altımızda eger katılmak istersen tabiki gelebilirsin
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
alper_tim dostum benim zat en fazla 110 yapıyo oda kasar ortalama 90 belki 100 arası gidebiliriz hız yapacak aletler yok altımızda eger katılmak istersen tabiki gelebilirsin

kardeş
servisden bana ortalama 100-115 arası sabit bi şekilde 7-8 er dakikalık yol boyunca gitmem gerektiği söylendi sora 80-90 arası 2-3 er dakika
sora gene 100-115 arası 7-8 dk böle böle yol yapmam lazım
onun için söledim olmazsa ben beklerim ilerde sizi:cat:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen bilirsin ole olur tabaiki biz arkadan gelriz yetişebilirsek:mrgreen:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
193
Arkadaşlar bu geziye ben de katılmak istiyorum.

Bi kaç pürüz var.Halletmeye çalışıyorum.Olursa sizinle yollardayım yarın.

Hem de motorumun biraz keyfini çıkarırım.
Anadolu yakasından gelecek arkadaş var mı?Varsa karşıya birlikte gecebiliriz.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
arkadaşın sukuturunu aldım ist'da motosiklet kullanmak çok zormuş hiç bir şekilde hak tanımıyorlar yarın saat 10;00 bakırköy ömürün ordayım deer_152 immigrant motorize_deli aytaç volkan eroldayı gelmesiyle hareket edeceğiz ordan b.düzü tatilya önünde unfortunate katılımı ile çorlu yolculuğumuz başlayacak diyer gelecek arkadaşlara duyurulur
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aytaç la volkan geliomu erol abi?????
hammer sende gelebilirsin tabi benim msn i ekle yada teli veriim istersen acil karar deişikliği olursa haberleşmek için
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
aytaçın motoru servisteydi ne oldu bilmiyorum özgür ulaşır aytaçla volkana inşaallah gelirler
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bu geziye ben de katılmak istiyorum.

Bi kaç pürüz var.Halletmeye çalışıyorum.Olursa sizinle yollardayım yarın.

Hem de motorumun biraz keyfini çıkarırım.
Anadolu yakasından gelecek arkadaş var mı?Varsa karşıya birlikte gecebiliriz.

dostum gelmek istersen beşiktaş tarafında buluşup beraber gidebiliriz buluşmaya
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
193
İmmigrant


özeline msj attım dostum.

Sabah b.taşta kaçta olacağımızı söylersen buluşabailriz.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İmmigrant


özeline msj attım dostum.

Sabah b.taşta kaçta olacağımızı söylersen buluşabailriz.

dostum bide adını öğrenirsem çok iyi olur tele hammer die kaydetmiim :mrgreen:
9:30 da gaziosmanpaşa sapakta olmamız gerekıo 8:30 civarı bulussak iyi olur gibi yada o civarlarda

benim tel 05359318976
msn [email protected]

arkadaşlar yarın ilk buluşma yeri değişti:mrgreen: saat 8:30 da beşiktaş the plaza hotel önü
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
öymen yarın hammerle kaçta buluşacaksınız e5 ten gelirseniz yol kestirme olur özgüre haber ver olmazsa oda buluşmaya gelsin
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
:) Ya durun arkadaşlar daha yeni gördüm topiği
Bende belki gelebilirim artçım ile birlikte yazın bir terslik olmazsa gelcem
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:) Ya durun arkadaşlar daha yeni gördüm topiği
Bende belki gelebilirim artçım ile birlikte yazın bir terslik olmazsa gelcem

tamam yazalım dostum ne taraftan geliyorsun birde iletişim için bir numara verebilirsen herhangi bi terslikte haberlesebılelım benımkı yukarıda yazılı

daha dogrusu ne zaman kesin bilgi verebilirsin bize ona ore bulusma noktasında bekleyelım
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst