8 Nisan Pazar İstanbul-Çorlu Gezisi

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar 8 Nisan pazar günü İstanbul'dan Çorluya bir gezi planı yapılmıştır saat ve toplanma noktası bu akşam kesinleşecektir ön bilgi olarak
1) 9:00 beşiktaş
2) 9:00 gaziosmanpaşa
3) 10:00 bakırkoy
4) 10:30 beylikdüzü tatiya önü buluşma noktasıdır... .
Burdan çorluya varıldığında geziden sonra bir alabalık restoranında yemek planımız var. .. Konuyla ilgili restoranı görmek için deer_152 (özgür) arkadaşımız bugun çorluya gitti...Akşam kendisi daha detaylı bilgi verecektir

Şuan katılımcı arkadaşlar
1)immigrant (ben)
2)deer_152
3)eroldayı
4)unfortunate
5)motorize_deli
6)hammer
7)jameika34
aytaç,volkan ve eserköse arkadaşlarımızdan haber bekliyoruz. ..

gideceğimiz alabalık lokantasından özgür'ün çektiği birkaç resim








detaylı bilgi için http://www.yalirest.com

rotamızı aşagıdakı harıtada görebilirsiniz ( rahat ve daha az zaman alması için giderken e5'i kullanmanın daha iyi olacağını düşündük)



sozkonusu hava durumu:)



Geziye katılmak isteyen arkadaşların gelecekleri mevkilere göre buluşma noktalarında değişiklik yapılabılır . ..
katılımlarınızı bekliyoruz. . ..
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yarında güzel ve pazarteside bu yüzden süprizle karşılaşma ihtimalimiz çok düşük
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
daha evvel 4 kere ailemle gittim alabalık restorantın yeri çok güzel ormanın içinde özgür demiş balık sevmem diye orası köftede yapıyor:queen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erol abi motorize_deli(fırat)'ın dediğine göre yolda çok güzelmiş ben hiç gitmedim o tarafa
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
yollar çok temiz fırat doğru söylemiş birde önümüz yaz yollar çok güzel bakımdan geçmiştir
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
444
Gazınıza kuvvet hemşehrilerim. Keşke bende gelebilsem ve içişleri pek sıcak bakmıo konuya :salut:

Arada bir şeyler yazında konu güncel ana sayfada kalsın. Unutmadan Gezi başlığı yerine duyurular belki daha iyi olurdu.
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
arkadaşlar ben enson geçtiyimde selimpaşa ile silivri arası bozuktu biraz tabi e5 giderseniz
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gezide açmak biraz mecburiyetten oldu işyerimde ki bilgisayarda filtre var acılmadı duyurular:mrgreen:
alpino öneri için teşekkürler muhtemelen öyle olacak
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
bide unutmuşum silivri çıkışında biraz bozukluk vardı tabi düzeltmedilerse
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bide unutmuşum silivri çıkışında biraz bozukluk vardı tabi düzeltmedilerse

dikkate alacamığıza emin olabilirsin bu aralar çukurlarla aram iyi hepsini buluorum maşallah

Daha fazla kötü yol görmek istemem

Olsada günün zevkini kaçıramaz zaten:mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
offf ya.
hava çok güzel ve kesinlikle katılmak iserdim amma velakin çalışıyorum:pr:
neyse iyi eğlenceler arkadaşlar yolunuz açık olsun....
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öyemne listeyi olustur istersen kesin gelecekler belli biliyorsun

işte mekandan birkaç resim






detaylı bilgi için http://www.yalirest.com
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi yer süper telefon biliyorsunuz hakinen in di dün aksamki buluşmada geri verdim sagolsun idare etti bizi bugün yeni bi tel alıcam kısmetse öglen 13:00 gibi tophanede olurum
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
özgür ben tophaneye gelemicem gidip motoru alıcam akşamda düğün var bu yere paralı yoldan gidersek çok kestirme olur
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet abi paralı yoldan gidersek yakınoluyordirekt restoranın oraya otaban cıkısı var buluşma anında isterseniz değişik birkaç alternatif yol var karar veririz
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi ben dün cıktım yola e5 ten corluya vardım
burada tekirdağ mt den birkaç arkadasımı ziyaret ettim edirne olayına katılamıyacagımı belirttim onlarıda gitmemeleri durumunda bize katılmarı için bilgi verdim

dönüte çerkez köy ıstıranca üzerinden yassıörene oradanda hadımköy sapagından bakırköye döndüm 30 ytl benzin yakmadı bile

ıstıranca yolu üzerinde güzel piknik alanlarıda var oturup colalarımızı yudumlarız
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst