8 Nisan 2007 “Polis Halk Yürüyüşü”

Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
322




Polis Teşkilatımızın 162. yıl dönümü kutlamaları sebebiyle 8 Nisan 2007
Pazar günü Mecidiyeköy-Taksim arasinda yapilacak olan; “Polis Halk
Yürüyüşü” isimli etkinlik düzenlenecektir. Son iki yildir bizleri
yalniz birakmayan siz motosikletli dostlarimizin bu yilda yine
motosikletlerimizle birlikte bir onceki yildan daha fazla katılımı umit
ederek;

Onurlandirmanizi dilerim. Saygilarimla.
Fatih BOZBOYACI
Mot. Pol. Tml. A.
Başkomiser


Katılıma davet:
Sevgili arkadaslar 8.4.2007 saat:10:30 da zincirlikuyu Karayollari binasinin
yanında Yunus Timlerinin merkezinde toplanip bütün motor camiası ile
birlikte taksim'e gidiyoruz.
Bu anlamli güne katılımınızı bekliyorum.


"Bu bilgi Sn.SezaiPEKCAN’dan alınmıştır."
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst