8 EKİM CUMARTESİ MODA İFTAR VE TOPHANE NARGİLE BULUŞMASI

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
arkadaşlar serviste işim vardı şimdi geldim kusura bakmayın.motorumu yıkayıp çıkıyorum...

chatnoir doğrudur hocam tam orası.

skullhunter ilgine teşekkürler....

MODA SALI PAZARI OTOPARKI 18:00
TOPHANE ÇEŞME YANI 20:30

KATILIMCILAR

dejavuVXR ( moda )
Kobayashi +1 (moda)
scuba + yinge ( moda)
biscuit + zeynep yinge ( moda )
explorer + yenge (moda)
zuhtupasa ( moda )
nmic ( moda )
peril +1 (moda )
miya (moda)
federal (araba ile) ( moda )
gaffar ( moda )
morpheus +kuzeni ( moda )
DERYA ( moda )
ubaykal +1 (moda )

mertmertmert (tophane)
mercuryhepat (tophane)
conqueror +1 pınarrr (tophane)
zpoint (tophane )
omurceylan (tophane)
BİLOOO + 1 yenge (tophane)
jameika34 + yenge (tophane)

mondialci
mete_han
freeozkan
tuna_tour
burak786
Colakoglu
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kobayashi dostum motoru az önce sattım gelebilirsem şirketin arabasıyla gelicem
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşıma telden ulaşamadım, neyse bende geliyorum :queen:

metehan dostum hayırlı olsun, bir yandan motoru sattığına üzülüyorum bir yandan maddi olarak biraz rahatlatmıştır diye seviniyorum... umarım işleriniz düzelir :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mete_han, hayırlısı olsun kardeş. bende satıyorum. inşallah daha iyilerine binersin ve daha genişine tabi :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mertmertmert ve mercuryhepat ı silin dostum listeden..........
üzgünüz........ mercury motoru sattı - mertmertmert te gelemiyor..........
:pale:
dediğim gibi,üzgünüm.........
 
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
98
ÇOK GÜZELDİ ARKADAŞLAR ÇOOOOK :) herkese teşekkürler
ya avrp yakasına geçerken benim önümde giden suzuki kimdi onu çözemedim bi türlü :silent: kendini bi tanıtsın o kadar kahrımı çektiler yolda teş edemedim :)
 
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
437
Arkadaşlar güzeldi gerçekten. Yanlız ayrıldıktan sonra ben cbr lı arkadaşlarla gidiyodum. Adamlar sürekli tek teker yaptılar. Neyse sonra barbarosa geldik 4 motor; iki cbr 600 ve 1000 bi dragstar (çolakoglu) bi de ben, drag yapıcaz ısıgı bekliyoruz, hafif gaza gelmişim (aslında baya bi gaza geldim :) ) daha ışık yanmadan bi bastım benimde ön kalktı. İlk defa oldu enteresan bi duygu, aslında süperdi :cat: bayada gitti yani. Sonra tabi cbr li arkadaşlar gazı verince dahada enteresan oldu :thumleft:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok hoş bir buluşmaydı, dediğim gibi bursadan arkadaşım gelmişti o nedenle iftar sonrası sizlerden ayrıldım yinede pek hoşuma gitti. keşke tophaneyede gelebilseydim... alınan yoklamaların sonuçlarını bekliyoruz, satıcılar çıksın ortaya :pl:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Chatnoir
alınan yoklamaların sonuçlarını bekliyoruz, satıcılar çıksın ortaya


dostum itiraf ediyorum... baş satıcı benim...... gelmedim , ama inanın çok üzgünüm... :salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vallahi çok keyifli idi sıcak bir yemek ortamı ardından dışarısı serin ama yine sıcak bir tophane ortamı sohbet muhabbet arkadaşlarımı daha iyi tanıma ve keyifle içilen çaylar nargilelerden sonra cbr ların show u ve üstüne dejavuvxr,kobayashi,scuba,ubaykal bendeniz ve yengeler ile bostancı burger kingde sohbet çok keyifli idi vallahi şimdiden haftayı düşünüyorum yada hafta içini gittikçe çok daha samimi olmanın verdiği haz, hergeçen gün yeni arkadaşların katılması daha ne sölim sevgili camiam sizleri çok seviyorum :joker: :joker: :joker: :rendeer: :thumleft:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostlar bu sefer katılamamamın verdiği ezikliği , birdahaki toplantıya taşımayacağıma emin olabilirsiniz... sizlerin yanında olacağım bir dahakinde , bana inanın....... :pr:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
Güzel bir geceydi güldük eğlendik.Arkadaşlardan resimleri bekliyoruz.
Tophanede yer bulamayıp biraz ayakta kaldık ama olsun,hallettik.
moda üstüne tophane ordan bir grup caddebostan diğer grup bebek... :bounce:


Katılan herkesa teşekkürler.


KATILIMCILAR :toplam 35,5 kişi

dejavuVXR ( moda ) "engin"
Kobayashi +1 (moda) "altuğ -gökçe"
scuba + yinge ( moda) "kaan -çiğdem"
biscuit + zeynep yinge ( moda ) "yasin -zeynep"
explorer + yenge (moda) "alpay-arzu"
nmic ( moda ) "kıvanç"
peril +1 (moda ) "çiğdem"
miya (moda) "çınar"
federal (araba ile) ( moda ) "bülent"
morpheus ( moda ) "özgür"
DERYA ( moda ) "derya"
ubaykal +1 (moda ) "ümit-bircan"
conqueror +1 pınarrr (tophane) "fatih-pınar"
zpoint (tophane ) +1 "elif-ömer"
BİLOOO + 1 yenge (tophane) "bülent- arzu"
mete_han +1,5 "metehan -yenge artı ufaklık"
Colakoglu "hakkı"
Skullhunter "erhan"
Starsailor "damla"
Leto "ismail"
Bandit +1 "erhan-leyla"
Chatnoir "umut"
Ridler "murat"
Yavuzk2004 "yavuz"
Mkdogday "mustafa"
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kobayashi, yaw herkes eve vardımı ses versin bu arada resimler nerde yaswwww :pr:
 
Katılım
9 Eki 2005
Mesajlar
17
Öncelikle!!! "tanımıyorum" dediklerim kendilerini tanıtırsa sevinirim. kaçıncı buluşma oldu tanıdığım insanlar 2 elin parmaklarını geçmiyor.

metehan abi, eşi ve çocuğuyla. (diğerlerini tanımıyorum üzgünüm. kendilerini tanıtırlarsa seviniriz)
cimg58943dl.jpg

soldaki yavuz sağdaki ümit abi ve eşi onların yanında çiğdem, tam karşıdaki ise morpheus(ismini bilmiyorum)
cimg58959sz.jpg

buradan kimseyi tanımıyorum.
cimg58961gt.jpg

conquerer(ismini bilmiyorum) ve arkadaşı. diğerlerini tanımıyorum.
cimg58978rj.jpg

sırıtan scuba, sırtı dönük 3 şahsiyet (ben,mkdogday,yavuzk2004), yanımızdaki bayanı tanımıyorum + bandit ve eşi
cimg58991xz.jpg

mkdogday,yavuzk2004. diğerlerinin nickini ve ismini bilmiyorum.
cimg59008sg.jpg

ayaktaki vatandaşı ve diğer 2 sırtı dönük insaların ismini ve nickini bilmiyorum.
cimg59016yg.jpg

boks ayakkabıları da yakıyo... :cherry:
cimg59026af.jpg

yine ismini ve nickini bilmediğim(murrat olabilir) 600RR'lı arkadaş ve diğerleri
cimg59040jr.jpg

:cherry: :mrgreen: :pale: :mrgreen:
cimg59053lc.jpg

ubaykal ve eşi
cimg59065fl.jpg

MFÖ ve tanımadıklarım
cimg59073ni.jpg

başrolde aytuğ :)
cimg59081ev.jpg


cimg59100zl.jpg


cimg59126uk.jpg


cimg59158ke.jpg


cimg59179ap.jpg


cimg59180io.jpg


cimg59206pp.jpg


cimg59211va.jpg


cimg59228wo.jpg

tanımıyorum ama tahminimce miya olabilir (mi acaba) :silent:
cimg59236ek.jpg

cimg59244cu.jpg


cimg59253in.jpg


cimg59267yq.jpg


cimg59276zg.jpg


:cherry: :cherry:
cimg59290za.jpg


cimg59304zo.jpg


cimg59313uo.jpg


cimg59323xl.jpg


cimg59335ux.jpg


cimg59347lq.jpg


cimg59350xg.jpg


cimg59363lz.jpg


cimg59371ae.jpg


cimg59419vx.jpg


oh beee sonunda bitti!!!!!!
gecenin bu vaktinde eksik veya yanlış yazmış olabilirim, artık siz tamamlarsınız.
bi dahaki sefere başkası makina getirsin kardeşim :p :p :p ne zor şeymiş ya...
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
169
1-2 deneme ben vardım :cherry:
ula hemen de yazmışsınız yaaaaaa sanki kaçıyo forum :flower:
gece süperdi millet valla çok eğlendik güldük, adam gibi de gezdik yollarda. olaysız sorunsuz maşallah çok iyiydi.
peril 3 ytl faturayı gönderiyorum adresine!!! 6 numara tanımadı seni!!! :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw gün geçtikçe buluşmalar ve geziler daha bir güzel daha bir zevkli oluyor.
bowling buluşması ne zaman olacak, derhal organize olunsun :) organizatörler iş başına :p
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
ehehe nicklerin yanına isimleri yazdım be hocam:)
bide 3 abazanın yanında tamınımıyorum dediin bayan gökcedir arkadaşım.
metehan ın yanındakiler biloo yani bülent ve arzu
cuqueror ın ismi fatih
son resimde ismini bilmediklerin derya biscuit yasin ve morpheus özgür
sırıtan scuba demişsin düzeltiyorum sırıtan değil nargilenin mapucuyla dişlerini karıştıran :))

bowling mi? anaa.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kobayashi, bowling i peril organize edecek ama ramazandan sonra diyortdu yemekte belkide bu hafta içi akşam yapar belkide bu hafta sonu akşam yapar belkide belkide belkide .... haydi peril bowling için seni bekliyoruzzz senin fikrindi sen organize et :thumleft:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
280
Evet ben de eve vardım. Arka fren ve park lambam patladı. Allahtan kimse gelip bindirmedi.
Arkadaşlar Moda iftar, Tophane muhabbet+nargile, Oradan gruplar halinde ayrıldık. Bizim grup önce modaya geldik. Orada biraz muhabbetten sonra Caddebostan Burger'de yemek yedik. Herşey güzeldi.

Ve biraz sonra beni alacaklar gidiyorum. Perşembe gününe kadar yokum. Ne organizasyon yaparsanız beni de hanımla birlikte yazarsınız.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ubaykal, abicim hayırlı yolculuklar biran önce git vede gel çukulatamı unutma burgerdaki muhabbet gecenin cilası oldu vallahi ii makara yaptık tekrardan iyi yolculuklar :salut:
herkese iyi geceler ben yatar tekrardan katılan herkese teşekkürler...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst