8 bin YTL'lik Hint otomobili Nano

Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
544757_2.gif



YENİ DELHİ - - Hintli Tata Grubu tarafından geliştirilen dünyanın en ucuz otomobili unvanına sahip 'Nano', 2010 yılında Türkiye'de piyasaya sunulacak. 8 bin YTL'den başlayan fiyatlarla satılması planlanan Nano'dan ilk etapta 15 bin adet sipariş verildi. Zaman gazetesinin haberine göre; küçük boyutlarına rağmen 4 kişinin rahatça sığabildiği otomobil, çift silindirli özelliğiyle yakıtta motosiklet gibi cimri olacak. A sınıfı olarak bilinen şehir arabalarından daha küçük olan Nano, 'micro otomobil' dönemini de başlatacak. Tata Başkanı Ratan Tata'nın Hindistan halkını motosikletten kurtarmak için 2003 yılında ilk olarak ortaya attığı 'halk otomobili' projesi Nano, 2009 yılının ilk çeyreğinde ilk olarak Hindistan'da satışa sunuluyor. Yüzlerce mühendis ve uzmanın 4 yıllık çalışması ve 350 milyon doları bulan yatırımla ortaya çıkan Nano'da, Euro-4 normlarındaki çift silindirli 623 cc'lik benzinli motor önde bulunuyor ve 33 beygir güç üretiyor. Nano, 3,1 metre uzunluğunda, 1,5 metre genişliğinde ve 1,6 metre yüksekliğinde. Hem standart hem de lüks modelleriyle; geniş renk ve aksesuar tercihleri ile satışa sunulacak. Böylece Nano, şahsi tercihlere göre kişiye özel olarak kullanılabilece


çinlilerden sonra bide hindistanlıları deneyelim bakalım...:p:)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
İlk Yorum Benden...

bu model turkıyeye gırdıgı anda,
siparısının %50 kadarı satılır,
bizim halt gösterişe meraklıdır,
alır bunu tavanını yarısını kestirir,

kapıları yukarı açar,
full sound ,tampon mashpiel yaptırır,
bakın o zaman bu araç tanınırmı:D:D
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
207
abi arabanın burnuda yok zaaten önden bi vursan arabayı arka koluğa kadar yapışır:p:mrgreen:
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
kazalarda hicde guveniir olmadigini biliyorum arkadaslar...test resimlerini gormusdum :S
 

mtk

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
369
ben de ne zaman gelecek diye merak etmeye başlamıştım :)
ilk tanıtımı yapılırken diğer araba üreticileri bunun güvenlik yönünden eksik olduğunu söylemişlerdi.. tataysa inkar etti tabi..
içini gösteren resimlere falan bakarsanız gerçekten de çok güvensiz olduğunu görürsünüz.. he tabi ben kask, pant, mont full koruma bineceğim diyorsanız bilemem :p
 
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
712
bunu kullanıcağına motorsiklet kullan :) tekerlere baksanıza activa tekeri gibi :)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
bunu alıp 4 silindir bir supersport motoru takmak lazım :) vaktinde smartlara yapmışlardı. Aslında 33 beygir diyor. Acaba torku kaç nm? alıp motorunu değiştiricem :p
 
Katılım
8 Kas 2008
Mesajlar
87
Benim Kask Bundan Salam Be Hem Buna Bady Kit Deyil Kanatta Taksan Gene Bişeye Benzemez Bu Arabaya 12 Jant Tan Yükseği Takılmaz öyle Görünüyo Zaten Jant Takılmassa Altında Kaplasan şekil Değişmez Bizim Vosvos Bundan Salamdır Garantı
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
...... ve dangalak kesim yine sorular sormaya başlar !

Örn1 : Tata Nano 'mu yoksa Totoya Rav4 'mü?

Örn2 : Tata Nano 220'yi geçmiyor.

Örn3 : Tata Nano Muş Servisine dikkat... :p

daha örnek yazayım mı :cherry:

:mrgreen::queen::queen:
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
bu tata nın bir jeep i vardı bir yakınımızda hayla var kocaman bir şey dışardan baksan tank gibi :D ama dökülüyor kapının cam lastikleri çürüdü düşünün artık 1960 model amerikan araçlarının cam lastikleri sapa sağlamdır
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu arabayı ben haftasonu yaparım :mrgreen:
adam hindistandakileri motordan kurtarmak için alternatif yapmış yani kapalı motosiklet bu aarabaysa bende uzay aracıyım :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
adamlara mok atiyoruz da bizim arabalar ne alemde?
yapabildigimiz tek araba devrim..
onunda onunu kesmisler..

herifler ufak mufak 8000 ytl e araba yapmis..
beyaz sahine binecegime sigmasamda buna binerim daha iyi..
hatta 2sinede binmem motor alirimda binecek olsam bunu alirim..
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
%50 pet şişe %50 gazoz kapağı.Yeni gazoz kapağı hayırlı olsun buna bineceğime motora kasksız binerim daha iyi:pr:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
8 bin ytl'den başlayan fiyatlarla satılacakmış.

Ivırıydı,zıvırıydı derken 10-12 bin ytl'yi bulur galiba binilebilir türden olanları.


Ülkemizde tutacağını sanmamakla birlikte iç mekanının triportörlerden farklı olacağını da sanmıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst