8.5.2007 ankara hscilerinin eğmir gezisi

Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
fotoraf0067ab7.jpg

fotoraf0068qz3.jpg

o gün hava çok rüzgarlıydı ve biz yine iki kafadar(uğur ve emre) çıktık yola.haftaiçi olduğu için fazla kalabalık değildi eğmir ama yinede iyi bi gezi oldu.
fotoraf0069ck9.jpg


fotoraf0070xm0.jpg

fotoraf0071tv0.jpg

fotoraf0072qu3.jpg

fotoraf0073cn8.jpg

bu resimde haydut gibi çıkmışım yaw.
fotoraf0074ho3.jpg

fotoraf0075eu0.jpg

emrecim 2-3 fotoda hata oluştu bende tekrar yüklemek için uğraşmadım.
yine yenilerini çekeriz bigün...
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
paylasım için teşekkürler devamı gelicek gibi görünüyor
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
motopirate (uğur) abi resimler cok güzel olmuş valla:) eline saglık.hani tamir resimleri..
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neyi tamir ettiniz yahu :)
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
motopiratenin motorun yag degilşti buji temizlendi.benim motorunda elimiz degmişken jiklesinin baglantı noktasını tamir ettik.
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
bu arada ben motoru sattım.bu hafta yenisini alacam.motorsuz durulmuyo hiç.
emrecim motoru yenileyim yine gezeriz senle.hemde daha kalabalık olcaz.
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
118
Güzel gezi olmuş. Emeğin ve paylaşımın için thanks...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst