- Katılım
- 7 Nis 2007
- Mesajlar
- 637
- Konu Yazar
- #1
o gün hava çok rüzgarlıydı ve biz yine iki kafadar(uğur ve emre) çıktık yola.haftaiçi olduğu için fazla kalabalık değildi eğmir ama yinede iyi bi gezi oldu.
bu resimde haydut gibi çıkmışım yaw.
emrecim 2-3 fotoda hata oluştu bende tekrar yüklemek için uğraşmadım.
yine yenilerini çekeriz bigün...