7 Haziran çarşamba Eko Fotograflari

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Şeref in yeni arabası, kazasız belasız:)
IMG_0739.jpg


IMG_0756.jpg

mankenlerimiz
IMG_0757.jpg

sokemon ve tenten35
IMG_0758.jpg


IMG_0760.jpg

magicosorte
IMG_0761.jpg

motorlarla fotograf çektirmek artık paraynan kardeşim paraynan.
IMG_0762.jpg


IMG_0764.jpg

muhabbet güzel anlaşılan
IMG_0766.jpg

evet evet baksanıza dalmışlar, ne olacak bu fenerin hali mi yoksa mevzu????
IMG_0765.jpg

ee şimdi ben bu resimde varsam o zaman kim çekti benim makinamla? Kim aldı bakiiim makinamı benden habersiz???? NAyır nolamaz

IMG_0767.jpg


IMG_0768.jpg


IMG_0769.jpg


IMG_0770.jpg

şerefe

IMG_0771.jpg


IMG_0772.jpg


IMG_0774.jpg


IMG_0776.jpg


IMG_0775.jpg

levent dostum, o kadar resmim yok diye ağladın ki al sana resim. ama bu da benim intikamım, yamuk koydum siteye. kafayı çevir çevir
IMG_0776.jpg


IMG_0777.jpg

egeKNN
IMG_0779.jpg


IMG_0780.jpg

Ömer Abimiz ve Hayabusa sı

IMG_0781.jpg


IMG_0782.jpg

maşallah allah nazardan saklasın Kuvva ve Akrep
IMG_0784.jpg


IMG_0785.jpg


IMG_0786.jpg


cengüz abi ne diyon, ARA mı demek istiyon yoksa TAMAM mı? kaç kelime, yerli yabancı?? TAMAM BULDUM ARGONOT:queen: :queen: :queen:
IMG_0787.jpg



IMG_0788.jpg

gel vatandaş gel tshört e gell. türkan şoray bile buradan giyiniyor.

IMG_0789.jpg



IMG_0796.jpg



IMG_0798.jpg


IMG_0803.jpg

MT İZMİR DRAG YARIŞLARI:queen: :queen: :queen:

IMG_0804.jpg

hakem sokemon, görüntüleyen magico sorte

IMG_0805.jpg

Ve START VERİLDİ

IMG_0806.jpg

Yine mankenlik çalışmaları

IMG_0807.jpg


IMG_0813.jpg


IMG_0814.jpg

Tek rakibim, düzlüklerin hastası, rampaların ustası:queen: :queen:

IMG_0815.jpg

cengüzzz abi ayıp olmuyor mu o hareket ne? bana mı? dağıtırım abi oray:bounce: :mrgreen:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
326
herhaldeyi fazla yazmışın :bounce:

Cengiz abinin harekete bittim ama :)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
tornedo sobelendin, resimlere bakmakla, okumakla olmaz yaz yaz
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
163
muratım canım ellerıne saglık ya cok guzel olmus resımler tekrar tesekkur edıyorum gercekten cok guzel bol katılımlı eglencelı bır toplantı oldu gelen arkadaslara kendım adına tesekkur ederım

gurubun yarısı buraya toplanmıs ne o ayrımcılık mı yapıyonuz lemmm :queen: :queen: :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
murat abi eline emeğine sağlık bu arada benim gözlerimde problem var her resimde ya zombi yada kırmızı cıkıyor lens mi taksam yada gözlerimimi aldırsam ne yapsam :p :p :p :p :p
saim abi hayabusanın üstünde küçük emrah gibi bakmışın içim gitti valla :)
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fotolar süper tabiiki, bizim maraton koşumuzun fotoları var da ondan Wallace :mrgreen:
çok eğlendim yaa,walla hep eğlenelim yani,üzüntü uzak olsun.
bu arada ziyarete beklerim haftaya toplantıda bulunamıycam galiba ameliyat sebebiyle.belli oldu herşey pazartesi yatıorum sonra yeni bi modifikasyon ve karşınıza SÜPERTESS olarak geri dönüorum :p
herkesi öptümm....
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Tess evet haklısın, hep eğlenelim en kötü günlerimiz böyle olsun. ben o koşuya maraton demektense drag yarışı demeyi uygun buldum. ne koştuk ama. hatta bir ara gülmekten koşamadık yani. itiraf edeyim koştuktan sonra farkettim acaip yorulmuşum. sıkı rakipmişsin. buradan diğer MT İZMİR üyelerine sesleniyorum. var mısınız drag yarışlarına ama bakın ağlamayın alırım anahtarınızı.:queen:queen: :queen: :cherry:

tess ziyaretine gelmek isteriz de sen istermisin bilemem. bir daha düşün bence:queen: :queen:
şimdiden geçmiş olsun
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
10
eko toplantısı

arkadaşlar selam,

aranızda fazla kalamadım ama görüyorumki

herzamanki gibi süpersiniz:cat: tess sanada şimdiden

geçmişolsun cnm, fotolar süper en kısa zamanda

görüşmek dileiyle :king:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
69
çok hoş ve güzel bir geceydi bu geceyi güzel kılan orada bulunan bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum darısı gelecek haftalara

bu aralar biraz rahatsızım çiğerlerimden rahatsızlandım üşütmüşüm biraz siz siz olun montsuz motora binmeyin sakın ( kulaklara küpe ) öhöö öhhööö ööööö :mrgreen: :mrgreen:

şaka bir yana tess şimdiden geçmiş olsun ihtiyacın olursa yakınındayım araman yeterli (sabah : 06:00 dan akşam : 22:00 den sonra aramayın ) :queen: :queen:

tekrar geçmiş olsun
murat bombasın fotoğraflar süper

betül çok özür nasıl olmuşta senin fotonu makinadan silmemişim tüh neyapacaz şimdi çok ta şık çıkmışsın canım hehehe :cherry: :cherry:
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
31
mükemmel eylenceli bi akşamdı katılan bütün arkadaşlara teşekkürler. iyiki tanışmışım sizlerle. sanki yeniden doğdum. hep böyle kalmak dileğiyle :)
tess sanada şimdiden geçmiş olsun :cat:
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
41
Kahretsin kacirmisim. Bu kadar eglenceli bir ortamı nasıl olurda kaciririm abi ben yaw. Neyse bir daha ki bulusmaya artık diyorum. Bu arada Saim cim beni bi caldir anam be benim tel bozuldu kimsenin no kalmadı. Neyse Herkese ii bulusmalar diliyorum. Islerimden dolayı katılamadım niyet bir daha kine ....
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
murat abi sen yarış yaptıkca kilolarından kurtulacan gibi gözüküyor :) hala bulunduğun mekanı söylemedin unuttun galiba
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
602
guzel bır bulusma olmus elbet bır gun yanınıza gelecegım sızınle tanısacagım
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağolun arkadaşlar.
kısa zamanda görüşmek dileğiyle.
eğlenceye devam...:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tess simdiden geçmiş olsun derim...

sen bunu da atlatacaksın... narkozun kokusunu almaya çalış hemen bayılırsın... ;)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ben resimleri göremiyorum NEDEN ( tanrım kör oldum göremiyorum nayır nalannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn )
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
163
tess gecmıs olsun sen nereye yatacagını sole bız gelırız senı zıyarete ıcerı almazlar sa beyaz onlukler benden herkese:) saım sanada gecmıs olsun delıkanlılık yapmaya gerek yok mus demı, gercekten eglencelı bır toplantı oldu herkeze thanks opuyorum sızı kendınıze ıyı bakın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst