7 gün 6 gece Akdeniz Turu!

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Bir cırpıda okudam super gezi olmuş Elinize ayağınıza sağlık.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
bu sıcakta o yolları çekmek büyük işkence olmuştur...ama zevkli yanları unutturmuştur...gerçekten çok güzel gezmişsiniz...tekerinize sağlık...:cat:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
paylaşım için teşekkürler. Özellikle kedi çok tatlıydı korsan havasında:)
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Ne kadar güzel gezmişsiniz :cat:
Çalış çalış nereye kadar :pr: Böyle gezmek lazım :mrgreen:
 
Katılım
9 Eki 2008
Mesajlar
611
hyosung 'u görüp duruyorum zaten buralarda habire.hatta çamlık virajından geçerken arkadaşın kırmızı xl 200'ünü bayağı bir kesmişti :D
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
147
ayni yerleri havran motor dostları olarak sizden 15 gün önce de biz gezmiştik. Sizin fotoğraflara bakmak da ayrı bir güzellik oldu bizim için.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
çok güzel keyifli bir gezi olmuş,tebrikler resimler ve sunumda güzel, sağlıklı gezilerinizin devamını dilerim.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Kütük resimler harika.
Ama geçen seneki tecrübemden ötürü yaz günü çadıra karşıyım :p
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Herkese teşekkürler, umarım daha iyi motosikletlerle daha güzel geziler sizin olur.

'Birkaç' foto da ben ekleyeyim bari. :)

adszhor.jpg


İşte rota!

p1070271.jpg


Her kumsalda izimizi bıraktık.

p1070283.jpg


Çeşme Kalesi.

p1070307g.jpg


Tünele girmek kadar çıkmakta heyacan verici ve zevkli.

p1070329m.jpg


Abla travertene yatmış poz veriyor, ama bize değil. :)

p1070438m.jpg


İşte Salda gölünü özetleyen foto, iyi ki kaldık dediğimiz ve iki gece ayırdığımız tek yer.

p1070462w.jpg


Meşhur Salda devesi. :)

p1070463y.jpg


Kamp kurup ateş yakmamak olmaz.

p1070466a.jpg


Yanan ateşi seyretmemek hiç olmaz.

p1070475t.jpg


İkinci gece muhteşem yıldız ziyafeti çektik, Fırat'ın elinde Bilim-Teknik dergisi resmen avlandık. Birde 15-20 saniyeliğine İridium uydusunu görme faslı var ki anlatılmaz, yaşanır. :)

p1070491.jpg


Objektife sığmayacak bir tahıl alanı, küçük ülkelere yetecek kadar ürün vardı burada.

p1070546k.jpg


Ne yazmışlar kardeşim.

p1070630.jpg


Taş işçilikleri çok güzeldi. Bu arada eğer güneyde turlamaya, antik şehirlere uğramaya niyetliyseniz mutlaka Müze kartınızı alın, parasını ilk iki yerde amorti ediyor.

p1070716.jpg


Hamaklarda bir gece geçirdiğimiz Demre/Üçağız koyu, ilginç bir kumsalı var, kaplumbağaların yumurta bıraktıkları yerlerden biri, iki derenin arasında, derelerin suyu buz gibi sıcakta en iyi ilaç, yalnız canavar sivrilere dikkat!

p1070737x.jpg


Her yerde keçi var.

p1070797.jpg


Finike Kalkan arası öyle güzel manzaralar çıkıyor ki durmamak elde değil.

p1070853.jpg


Patara'da bilgi levhaları yoktu, bunun bir su kemeri olduğunu düşünebiliriz. Bu arada gezdiklerimiz içinde en geniş alana yayılan antik şehir Patara idi. Çalışan çok fazla arkeolog vardı.

p1070887y.jpg


Xanthos şehride çok ilginçti, İngilizler kazılar yapıp çok değerli kabartma, figür ne varsa British Müzesine kaçırmışlar. :silent: Likya başkenti olan şehrin ve halkının ilginç bir öyküsü var. Araştırmanızı ve gezmenizi tavsiye ederim.

p1070873w.jpg


Xanthoslu bir yılan köstümünü bırakmış. :)

p1070932.jpg


Adaşın en sevdiği motosikleti, 'bunu hayatta satmam çok memnunum diyor' :)benimkinin önceki nesli çok sağlam motor. Bu arada yolda uğrayabildiğimiz Tuğba ve Barış'a konukseverlikleri için tekrar teşekkür ediyorum. İkisi de turizm sezonunda en yoğun oldukları zamanda bizi ağırladılar.

p1070919.jpg


Ve son yolumuzdan bir kare, 'İzimiz halen yolda'. :cat:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
p1070546k.jpg

Ne yazmışlar kardeşim.

Yahu anlamayacak ne var?
O zaman da forumlar varmis.
Bu yaziyi yazan arkadas soyle diyor:(tabi o zaman motosiklet yok)
Arkadaslar, yeni bir deve alacam.
Fakat hangisini alacagima henuz karar veremedim.
Alpacas ile Illamas arasinda kararsizim.
Vicunas da hosuma gidiyor ama kullanan arkadaslar çok agresif oldugunu yazmislar.
Sizce hangisini alayim.

Devehan; nikli bir forum uyesi altina cevap yazmis:
Arkadasim ben ikisini de kullandim, asla tavsiye etmem.
Alpacas çok osuruyor.
Illamas ise çog agresif. Bence baslangiç için iyi bir seçim degil.
Ben sana Guanacos tavsiye ederim.
Geçen bir arkadasimin dayisinin oglunun amcasinin teyze kizinin kocasi aldi.
Super diyor.


Daha devam ediyor ama fotografi yarim çekmissin alt tarafini okuyamadim.

::blusssh:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Güzel bi gezi güzel bi anlatım,devamındaki diyaloglarda harika....

Derinden bi keşke demek geliyo içimden kütükcüğüm...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Anaaaa bennn :p

Ben gelcem yanınızaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..:pr: İnşallah....
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Barış zayıflamışın usta...harika kareler fortinayo...ne yaktı bizim düldül...


aaa tubişş...:p


bbb barış abii...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Hemde ne zayıflama, günde 5000 kalori yakıp 2000 kalori alırsan olacağı buydu. Besiye çektim kendimi. :)

İkimizde aynı yaktık sayılır, benimki biraz fazla, km.de 10 kuruş, birkaç benzinlikte hesapladım. Toplam 1875 km yani 187,5 lira benzin, zaten en büyük masraf benzindi. :)

Bu arada sende en berbat günde aradın. Sabah çıkıp Çeşme-Aydın-Denizli Pamukkale-Burdur Yatağan ve sonunda Salda 450 km yol teptik. Denizli'deki sıcağı güneyde bile görmedik.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst