Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
sağolun arkadaş'lar varolun çok üzgünüz kolay değil tabi 'onlarca insan çalışıyordu ve içeriden 1 iğne dahil kurtaramamışlar (ahşap olması)birtek havuzdaki balıklar ölmemiş enteresan! zaten 14 dakikada yanmış elektrik kaçağı (trafodan) diyorlar! inşallah kısa sürede yenisini yapabilirler ama ses düzeni kolonlar çok masraflı zaten yeni almışlardı 2 kat olması düşünsenize 2 tane cafe yandı biranda!canla sağolsun ne diyelim hala içim acıyor.......
Geçmiş olsun sizlere ve mekan sahibine.
Her ne kadar mal canın yongasıysada,zararın sadece mala gelmiş olması sevindirici.
Allah muhafaza birde müşteri varken meydana gelseydi,tekrar geçmiş olsun.
Ogün geçmiş olsun.Fuardaki stand da senin parçaların çalıyodu sesin çok iyiymiş senin inşallah seni çok iyi yerlerde görücez.Sende büyük bi ışık var kerdeşim böle devam et.Yer için çok üzüldüm çok güzel bi mekana benziyodu ama mühim olan can kaybı olmaması.Sevgi ve saygılar