7 aydır çalıştığım yayla cafe yandı

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
ogün çok üzüldüm geçmiş olsunnn. can kaybı olmaması sevindiriciii. umarım eski haline getirebilirsiniz:pale:
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
Büyük geçmiş olsun. Kolay değil. Ancak can kaybı olmayışı sevindirici.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun, senin adına üzüldüm :pale:
 
Katılım
12 Ara 2006
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun arkadaşım gerçekten üzüldüm :pale:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gecmiş olsun desperadost :cat:
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
sağolun arkadaş'lar varolun çok üzgünüz kolay değil tabi 'onlarca insan çalışıyordu ve içeriden 1 iğne dahil kurtaramamışlar (ahşap olması)birtek havuzdaki balıklar ölmemiş enteresan! zaten 14 dakikada yanmış elektrik kaçağı (trafodan) diyorlar! inşallah kısa sürede yenisini yapabilirler ama ses düzeni kolonlar çok masraflı zaten yeni almışlardı 2 kat olması düşünsenize 2 tane cafe yandı biranda!canla sağolsun ne diyelim hala içim acıyor.......
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Geçmiş olsun sizlere ve mekan sahibine.
Her ne kadar mal canın yongasıysada,zararın sadece mala gelmiş olması sevindirici.
Allah muhafaza birde müşteri varken meydana gelseydi,tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
çok geçmiş olsun..........
 
Katılım
20 Ara 2004
Mesajlar
64
Ogün geçmiş olsun.Fuardaki stand da senin parçaların çalıyodu sesin çok iyiymiş senin inşallah seni çok iyi yerlerde görücez.Sende büyük bi ışık var kerdeşim böle devam et.Yer için çok üzüldüm çok güzel bi mekana benziyodu ama mühim olan can kaybı olmaması.Sevgi ve saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst