690 Enduro geldi hoşgeldi:)

Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Çok teşekkür ediyorum:)



---------- Post added at 14:58 ---------- Previous post was at 14:37 ----------

Evet egzos kötü/evet egzos güzel ,hangisini kastettiysen artık:)

Teşekkür ederim:)

Tek gözüme takılan egzoz oldu..
Güle güle kullanın..


---------- Post added at 15:02 ---------- Previous post was at 14:58 ----------

Teşekkür ederim:)

Arasıra şort giyerim.Ancak kesinlikle şort giyilmemesini tavsiye ederim.

hayırlı olsun,fakat şort olmamış...
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
offf harika makina! kazasiz uzun kilometreler dilerim sana ve katine!

bol foto, bol gezi yazilari bekliyorum, bu arada yazin kismet olursa bi görüselim - hem motorlarimizi tanistiririz, bende istanbul pendikte kaliyorum ;)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Çok teşekkürler:)

Haftasonu bir planım var bakalım olursa resimleri paylaşacağım:)
Tamam görüşelim babam'da Kartal'da oturuyor müsait bir haftasonu ayarlayalım o zaman ;)

offf harika makina! kazasiz uzun kilometreler dilerim sana ve katine!

bol foto, bol gezi yazilari bekliyorum, bu arada yazin kismet olursa bi görüselim - hem motorlarimizi tanistiririz, bende istanbul pendikte kaliyorum ;)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
kıskanmak üzereyim...
hayırlı uğurlu olsun.
nazar boncuğu tak hemen...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Hayırlı olsun,kazasız,belasız nice kilometrelere...
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
ben su an yurtdışındayım. yaz tatilinde kısmetse görüşelim - bu arada ktm 690 enduro r başlığı açmıştım, fotoları orda paylaş istersen hem canlansın orası hemde bir başlık altında 690 enduro tacrübeler toplansın. (link)

birde uzun gezi raporum var mutlaka bir göz at derim - burdan buyur
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Cok tesekkurler

Hayırlı olsun,kazasız,belasız nice kilometrelere...


---------- Post added at 22:19 ---------- Previous post was at 22:15 ----------

Olur baslik senlensin maksat.Gezi basligini hayranlikla incelemistim:)

ben su an yurtdışındayım. yaz tatilinde kısmetse görüşelim - bu arada ktm 690 enduro r başlığı açmıştım, fotoları orda paylaş istersen hem canlansın orası hemde bir başlık altında 690 enduro tacrübeler toplansın. (link)

birde uzun gezi raporum var mutlaka bir göz at derim - burdan buyur
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Yine yeni yeniden ktm diyosun :mrgreen: güle güle kazasız belasız kullan :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst