650 Enduro hangisini tercih etmeliyim yardımlarınızı bekliyorum.

Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
aprilia pegaso traile bakmanı tavsiye ederim süper makinedir XT 66o motorludur tam bie endurodur :cat:[/QUOT

secenek için teşekkür ederim.fakat muhteşem üçlüden şaşmak istemiyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:43 ----------



peki f650 ile v-strom desem f650 nin sadece yakıt mı artısı olur sizce.

F650gs lerde abs standart, v-stromda opsiyonel. Konfor olarakta fark elbet olacaktır ancak tek kontakta 200 km üstü yol yapmayacaksanız ikiside çok yormaz ancak dl650 kadarda konforlu olmaz elbet f650gs
 
Katılım
31 May 2013
Mesajlar
21
Arkadaslar dl 650 bu geceyi galip kapaticak sanirim sanirim dl 650 ailesine girmek uzereyim gibi hissediyorum :)
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
o zaman ben de birkaç ekleme yapayım.arazi olayını eleyip toprak köy yollarından daha sert yollara girmem dersen dl650.
bu arada f650gs i de ihtiyaçlar doğrultusunda göz ardı etmemeli.ben çok araştırmıştım.ve konforu seçtim.motoru izmirden satın alıp iskenderuna binerek getirdim ve hiç mola vermeden bir depo bitene kadar kullandım.hiç de yormadı.ve yolda bağıra bağıra kaç tane şarkı söylediğimi hatırlamıyorum bile :)
neyse olayın özü nasıl kullanırım ne şartlarda kullanırım ve elbetteki yakıt tüketimi.
2007 ve sonrası dl650 lerde abs mevcut.absli bulabilirsin..ayrıca yine 2007 ve sonrasında silindir başına çift buji konumlandırılmış.bu da ortalama 0.5 lt ekstra avantaj denebilir tüketimde..
hayırlısı olsun ne diyelim.
 
Katılım
20 Ara 2012
Mesajlar
97
dl 650 ıyı tercıh bence bınıpte ınmek ıstemeyecegın bı makına sımdıden tercıhınde hayırlı olsun
 
Katılım
31 May 2013
Mesajlar
21
Evet arkadaşlar yardımlarınız için tşk ederim. dl 650 son kararımdır.Temiz bakımlı bir dl650 gözüne ilişenlerin haber vermelerini rica ediyorum üst limit 15,000 tl dir :)
 
Katılım
1 Haz 2013
Mesajlar
305
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ktm 640 Adventure al kafan rahat etsin.d
 
Katılım
31 May 2013
Mesajlar
21
şimdi kafa bulandırmayalım da.Hadi bulandırdık açıklama sağlam olsun :)
 
Katılım
1 Haz 2013
Mesajlar
305
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
640 adenture bunları havada karada yer :D leblebi gibi yer
haşat eder :D
 
Katılım
17 Eki 2012
Mesajlar
65
xtz660 tenere- güçlü ve öfkeli
vstrom- yakışıklı ve cool
transalp- dayanıklı ve sabırlı.

bende karasızdım ama sonunda tenerede takılıp kaldım.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
bmw f650gs az yakıyor. 180 bastım 150 km'den sonra titreşim var. Tork deli ama :) Yakıtıda en ideali
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst