o zaman ben de birkaç ekleme yapayım.arazi olayını eleyip toprak köy yollarından daha sert yollara girmem dersen dl650.
bu arada f650gs i de ihtiyaçlar doğrultusunda göz ardı etmemeli.ben çok araştırmıştım.ve konforu seçtim.motoru izmirden satın alıp iskenderuna binerek getirdim ve hiç mola vermeden bir depo bitene kadar kullandım.hiç de yormadı.ve yolda bağıra bağıra kaç tane şarkı söylediğimi hatırlamıyorum bile
neyse olayın özü nasıl kullanırım ne şartlarda kullanırım ve elbetteki yakıt tüketimi.
2007 ve sonrası dl650 lerde abs mevcut.absli bulabilirsin..ayrıca yine 2007 ve sonrasında silindir başına çift buji konumlandırılmış.bu da ortalama 0.5 lt ekstra avantaj denebilir tüketimde..
hayırlısı olsun ne diyelim.