- Katılım
- 9 Haz 2012
- Mesajlar
- 519
ya beyler ben direk 600 lük almakdan çoktan vazgeçtim zaten şuanda trafik bilgisi için scooter sürüyorum daha sonra 125r sonra ninja 250r sonrada 600 lük alcam ve muhtemelen 600 lüğü 19-20 yaşından aşağı almyıcam :cherry:
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:55 ----------
Beyler aslında bidaha düşündümde 88 hp miş yani şimdi 4 ay scooter sürsem sonra bide buna beygir düşürücü felan olsaa olurmuki acaba ya? :cherry: :cherry: maksat sesi benim için seriliği görünümünün yada hızının bir önemi yok sesi 600rr gibi olsun yeter :cherry:
Olum ne adamsın ya :mrgreen: Bir dediğin bir dediğini tutmuyor, karar ver artık tek bi felsefen olsun bi öyle bi böyle olma. Sırf şu mesajında bile anında kıvırmışsın diğerlerini saymıyorum bile