600 rr la bırlıkde bende burdayım :))

Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
debrıyaj oldukca sert tabıkı.hele 1. vıtes ve dururken taktıgınızda,taakk,haha :)

diger ss lerden rahat, RR.

ben de bostancıdanım kardesım.bı ara bulusup bı cay ıcelım musaıt olursan ;)
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
8
debrıyaj oldukca sert tabıkı.hele 1. vıtes ve dururken taktıgınızda,taakk,haha :)

diger ss lerden rahat, RR.

ben de bostancıdanım kardesım.bı ara bulusup bı cay ıcelım musaıt olursan ;)

Olur goruselim sendemi rr kullaniyosun

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:55 ----------

ne kadara aldın peki ?

15 e aldim

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:57 ----------

İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. :cat: 1-2 silindir, 125-250 cc arasındaki debriyajlı motorlara göre olan kullanım farkı nasıl demek istedim. Cbf 150 kullanmışsınız; ben de cbr 125 kullanıyorum. Bu tarz motorlara göre 600rr'da kullanım nasıldır size göre?
Acikcasi ben cok uzun zamandir 600 yada 1000 cc motorlar kullaniyodum o yuzden bi sorun olmadi ama tahminimce sende uzun zamandir kullaniyosan sikinti olmaz sadece alisma eevresi belki seni zorlar , onlar kadar rahat degil tabiki :) daha sert ve yorucu ama bu hizdan ve daha cok dikkat etmen gerektiginden kaynaklanan bi durum debriyaj cok sert arka fren pedali butun racinglerdeki gibi biraz icerde ayagini hafif yamiltman gerekiyo aklima gelen bunlar imkanin varsa hic durma gec derim tecruben yeterliyse eger
 
Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
Henüz öğrenciyim; o nedenle şimdiki motorumu satmakla beraber bile 600'lük alamam. Cbr 125'iyse 2300 km'dir kullanıyorum, ki debriyajlıda bir 10000 km'yi bulmadan yüksek cc'ye geçmemek mantıklı geliyor. Yine de şimdiden bilgi edinmem iyi oldu. Tavsiyeler için teşekkürler. :)
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
8
Henüz öğrenciyim; o nedenle şimdiki motorumu satmakla beraber bile 600'lük alamam. Cbr 125'iyse 2300 km'dir kullanıyorum, ki debriyajlıda bir 10000 km'yi bulmadan yüksek cc'ye geçmemek mantıklı geliyor. Yine de şimdiden bilgi edinmem iyi oldu. Tavsiyeler için teşekkürler. :)
Rica ederim
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
evet kardesım.2007 var bende de.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151344371798422.486211.651973421&type=3
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst