debrıyaj oldukca sert tabıkı.hele 1. vıtes ve dururken taktıgınızda,taakk,haha
diger ss lerden rahat, RR.
ben de bostancıdanım kardesım.bı ara bulusup bı cay ıcelım musaıt olursan![]()
ne kadara aldın peki ?
Acikcasi ben cok uzun zamandir 600 yada 1000 cc motorlar kullaniyodum o yuzden bi sorun olmadi ama tahminimce sende uzun zamandir kullaniyosan sikinti olmaz sadece alisma eevresi belki seni zorlar , onlar kadar rahat degil tabikiİyi dilekleriniz için teşekkür ederim. :cat: 1-2 silindir, 125-250 cc arasındaki debriyajlı motorlara göre olan kullanım farkı nasıl demek istedim. Cbf 150 kullanmışsınız; ben de cbr 125 kullanıyorum. Bu tarz motorlara göre 600rr'da kullanım nasıldır size göre?
Rica ederimHenüz öğrenciyim; o nedenle şimdiki motorumu satmakla beraber bile 600'lük alamam. Cbr 125'iyse 2300 km'dir kullanıyorum, ki debriyajlıda bir 10000 km'yi bulmadan yüksek cc'ye geçmemek mantıklı geliyor. Yine de şimdiden bilgi edinmem iyi oldu. Tavsiyeler için teşekkürler.![]()
Tesekkurlerhayırlı olsun