Hayırlı uğurlu olsun motorunuz. agilty'ye katılıyorum. Eğer temizi denk gelirse, ben de 125r'dan sonra fazer 6 yerine bu kasa 600rr'a yönelebilirim. Kullanımı konusunda kısa bilgi verebilir misiniz özellikle 125-250cc arası debriyajlılara göre?
6 yıldır motor kullanıyorum scooter vardı sonra cbf 150 kullandım sonra hysoung 250r kullandım sımdıde bu
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:25 ----------
saolun sızde alırsınız ınsallah ben soruyu tam anlamadm yanı 600 lukle 250 lıgın neyını karsılastırıcam debrıyaj derken ???
Süper Motor tü tü tü nazar değmeye .
600rr ın en güzel kasasıydı denebilir .
Bu arada başka bir konuya değinmek istiyorum .
Kasko yaptırdın mı ?
hosgeldın. ıst. neresındensın?
sence yaptırmısmıyımdır valla fıyatını bıle sormadım ama kulakdan dolma duydugum 4-5 bın var yıllık
Anadolu Sigorta ve Genel Sigorta'ya bir sormanı tavsiye ederim.
4-5 bin diye bişey yok yaw :cherry:
1.500-2.000 arası çıkacaktır diye tahmin ediyorum .
6 yıldır motor kullanıyorum scooter vardı sonra cbf 150 kullandım sonra hysoung 250r kullandım sımdıde bu
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:25 ----------
saolun sızde alırsınız ınsallah ben soruyu tam anlamadm yanı 600 lukle 250 lıgın neyını karsılastırıcam debrıyaj derken ???