600 rr la bırlıkde bende burdayım :))

Katılım
4 May 2013
Mesajlar
8
herkese selamlar ılk defa bı forum sıtesıne uye oluyorum ama bu sıteden cok bılgı almıslıgım var :) bende 2 gun once 2006 kırmızı honda cbr 600 rr aldım. saygılar ...
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
544
hoşgeldin :cherry:
hayırlı uğurlu olsun motorun .
resim yok mu :mrgreen:
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
8
hosbulduk resım var atıcam hatta dur bı denıyım atabılıcekmıyım :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:04 ----------

resım nasıl atıyoruz burdan beceremedım
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Hizliresim.com a resmi yukle cikan url yi mesaj kismina yapistir.. En kolayi odur. Bu arada hayirli olsun..
 
Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
340
motorun cok guzel hayirli olsun. valla bendede ikinci el 600rr alacak para var ancak korkum onun benzini ve parcalarinin pahali olmasi. aldiktan sonra aktif olarak kullanicam avrupa yakasindan anadolu yakasina gidicem mesela haftada 2 gun eger olurda yan yatirirsam mesela cok para tutar diye dusunuyorum hadi onu gectim temizini bulmak imkansiz. neredeyse herkes km yi yalan soyluyor. 2001 model 2003 model motorda nasil 30 bin olur anlamiyorum.
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
8
oncelıkle saol ,boyle bı motora bınıceksın mecbur katlanıcaksın benzın ve parca olayına ,bende cokaradım temızını ama buldum. motorumda sadece kafa grenajında boya var gersı orjınal zaten bugune kadar hep servısde yapılmıs bakımları o yzden km de saglam 32000 de suan ınsallah sende alırsın
 
Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
Hayırlı uğurlu olsun motorunuz. agilty'ye katılıyorum. Eğer temizi denk gelirse, ben de 125r'dan sonra fazer 6 yerine bu kasa 600rr'a yönelebilirim. Kullanımı konusunda kısa bilgi verebilir misiniz özellikle 125-250cc arası debriyajlılara göre?
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
8
6 yıldır motor kullanıyorum scooter vardı sonra cbf 150 kullandım sonra hysoung 250r kullandım sımdıde bu

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:25 ----------

Hayırlı uğurlu olsun motorunuz. agilty'ye katılıyorum. Eğer temizi denk gelirse, ben de 125r'dan sonra fazer 6 yerine bu kasa 600rr'a yönelebilirim. Kullanımı konusunda kısa bilgi verebilir misiniz özellikle 125-250cc arası debriyajlılara göre?

saolun sızde alırsınız ınsallah ben soruyu tam anlamadm yanı 600 lukle 250 lıgın neyını karsılastırıcam debrıyaj derken ???
 
Katılım
25 Nis 2013
Mesajlar
29
6 yıldır motor kullanıyorum scooter vardı sonra cbf 150 kullandım sonra hysoung 250r kullandım sımdıde bu

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:25 ----------



saolun sızde alırsınız ınsallah ben soruyu tam anlamadm yanı 600 lukle 250 lıgın neyını karsılastırıcam debrıyaj derken ???

Hayırlı olsun motorunuz :cat: Arkadaşın sormak istediği ufak cc li motosikletlerden geçiş yapan biri olarak kullanımı nasıl oldu kolay mı zor mu ? Bunun hakkında bilgi almak istiyor zannedersem.
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
8
Süper Motor tü tü tü nazar değmeye .
600rr ın en güzel kasasıydı denebilir .
Bu arada başka bir konuya değinmek istiyorum .
Kasko yaptırdın mı ?

:) sence yaptırmısmıyımdır valla fıyatını bıle sormadım ama kulakdan dolma duydugum 4-5 bın var yıllık

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:03 ----------

hosgeldın. ıst. neresındensın?

altunızade
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
544
:) sence yaptırmısmıyımdır valla fıyatını bıle sormadım ama kulakdan dolma duydugum 4-5 bın var yıllık

Anadolu Sigorta ve Genel Sigorta'ya bir sormanı tavsiye ederim.
4-5 bin diye bişey yok yaw :cherry:
1.500-2.000 arası çıkacaktır diye tahmin ediyorum .
 
Katılım
12 Kas 2011
Mesajlar
329
6 yıldır motor kullanıyorum scooter vardı sonra cbf 150 kullandım sonra hysoung 250r kullandım sımdıde bu

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:25 ----------



saolun sızde alırsınız ınsallah ben soruyu tam anlamadm yanı 600 lukle 250 lıgın neyını karsılastırıcam debrıyaj derken ???

İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. :cat: 1-2 silindir, 125-250 cc arasındaki debriyajlı motorlara göre olan kullanım farkı nasıl demek istedim. Cbf 150 kullanmışsınız; ben de cbr 125 kullanıyorum. Bu tarz motorlara göre 600rr'da kullanım nasıldır size göre?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst