600 rr ile 600 f yarış

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rr a bi boy önde dienler Pause Play ile :D bi kontrol etsin yau kaç boymuş
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
600F'de tip unsuru yok ki ?!?!!?!?

ben zaten bu F klasmanını anlamış değilim...

suzuki gsxr-600 F de vardı yanılmıyorsam...
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
600F'de tip unsuru yok ki ?!?!!?!?

ben zaten bu F klasmanını anlamış değilim...

suzuki gsxr-600 F de vardı yanılmıyorsam...

cbr 600f / cbr 1100 xx / hayabusa / zx 14 tarzı motorların hepsi sport toiring olarak geçiyor
st makinaların amacı belli güçlü motor ve rahat sürüş pozisyonu konfor ve bileşimi olabildiğince ve ağırlıklarıda race makinalara göre fazladır yolda daha güvenli sürüş için :cat:
racing makinalara göre daha torklı makinalar olmasından yakıtlarıda aynı seviyedeki race makinalar kadar değildir düşük devirlerdeki hızlanmalarıda tatmin edicidir yani aynı zamanda ekonomiklerdirde düzgün kullanıldığında :cat:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ben videoya bakmadim bile.
Sadece ukalalik olsun diye biseyler yaziyorum.:)

Saka bir yana;
600 F hala Turkiye'de sifir km satildigi için bir çok arkadas karsilastirma yanilgisina dusuyor.
Halbuki son 600F 2002-2003 yillarinda uretildi.
Honda 2003 yilindan itibaren CBR 600 RR uretmeye basladi ve 600 F boylece devrini tamamlamis oldu.
Yani RR serisi sonlandirilan F serisinin devamidir demek hiç de yanlis olmaz.

Ha diyeceksiniz ki burda hala 600 F satiliyor.
Bu Honda'nin problemi degil.
3. dunya ulkelerinin problemi.:)
Muhtemelen Papuayenigine ve Tanzanya da da satiliyordur.:pr:
Ama gelismis ulkelerde 2003 yilindan itibaren 600 F modeline rastlamak mumkun degil.

Peki hangisi geçer?
Hala bu sorunun cevabini ariyorsaniz yazdiklarimi tekrar okuyun.
:p
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
BEN eFsane kullanıcısıyım sürüş tarzı olarak rahat uzun yolda yormadıı için tercih ettim,10 beygir farkı boşverdim.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
rr elbetteki kalkışta ara hızlanmada ve son süratte f e ciddi fark atar. kağıt üzerindeki hp farkı bişey ifade etmez, şanzıman oranlarından tutun ağırlık farkına, tork eğrisine göre fark çok büyük veya küçük olabilir. rr safkan spor bi makine sonuçta. kıyaslamak ya da yarıştırmak yanlış bence.
arkadaşların ss lerini kullanınca bileklerim de omuzlarım da belimde ağrıyor ama f ile dün çorum-samsun gittim ve geldim yorgunluk hissetmedim bile. o yüzden 600f vfr, cbr1100xx, hayabusa benim için ideal makineler varsın son sürati düşük olsun viraja çok yatmasın vs vs.
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
61
arkadaşlar videoyu seyredemiyorum nasıl izlicem.youtube yi nasıl acıyorsunuz??
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
vtunnel ya da ktunnel.com adresine gir ordaki kutuya www. youtube.com yaz begin browsing butonuna bas açılsın
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben videoya bakmadim bile.
Sadece ukalalik olsun diye biseyler yaziyorum.:)

Saka bir yana;
600 F hala Turkiye'de sifir km satildigi için bir çok arkadas karsilastirma yanilgisina dusuyor.
Halbuki son 600F 2002-2003 yillarinda uretildi.
Honda 2003 yilindan itibaren CBR 600 RR uretmeye basladi ve 600 F boylece devrini tamamlamis oldu.
Yani RR serisi sonlandirilan F serisinin devamidir demek hiç de yanlis olmaz.

Ha diyeceksiniz ki burda hala 600 F satiliyor.
Bu Honda'nin problemi degil.
3. dunya ulkelerinin problemi.:)
Muhtemelen Papuayenigine ve Tanzanya da da satiliyordur.:pr:
Ama gelismis ulkelerde 2003 yilindan itibaren 600 F modeline rastlamak mumkun degil.

Peki hangisi geçer?
Hala bu sorunun cevabini ariyorsaniz yazdiklarimi tekrar okuyun.
:p

her mesajından bir şey öğrenmek güzel
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
o şekilde vtunnel den girebiliyorum




forumda bazen bu sekilde linkler veriliyor.bunlara nasıl girecez:silent:

o da kolay. verilen linki koplaya yani üstüne sağ tıklayıp kısayolu kopyalayı seç sonra ona vtunneli açtığında yuotube yazdığın kutuya yapıştır begin browsing de oldu da bitti...
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
415
600 rr yi tek geçerim..hele birde 2008 se..ama 600 f de öyle küçümsenicek bir makina değil..geçemesede peşinden gelmeye çalışır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst