600 lük ninjaya kafa tutan scooter

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abisinin 2. vites dislisi bozuktur kesin...:cherry:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ninjalı biraz uyuz,scooter küçük teker avantajıyla tork farkından iyi kalktı:p
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
239
Kafa tutmamış, yemiş resmen. 120 km/h' ye kadar 2 zamanlı scooter çok seri oluyorlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benide scooter geçmişti :)
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Bende geçtim ama trafikte :mrgreen::mrgreen: çocuk 17 yaşındaydı ve ilk motoru R1 di gazı çevirmeye aralara girmeye korkuyodu önü boşalınca rüzgarından devriliyodum o ayrı tabi :queen::queen:
 
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
676
Geçen gün mecidiyeköyde sağdan giderken yoğun trafikte arkadan baktım siyah GSXR1000 geliyor hemen yol verdim.Aklımın ucundan bile geçirmem kafa tutmak.
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Geçen gün mecidiyeköyde sağdan giderken yoğun trafikte arkadan baktım siyah GSXR1000 geliyor hemen yol verdim.Aklımın ucundan bile geçirmem kafa tutmak.

Eğer o kişi arkadaşın olsaydı inan bana makarasına takılırdın acayip eylenceli oluyor... Normalde bende yol veririm ne haddime :)
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
bende de de 70 cc suzuki magic var tek sekman. hala 50 lik karbüratörü ve orjinal egsozunu kullandığımdan direk 80 yapıyor ben yaklaşık 90 kiloyum gerisini siz düşünün.ki bende ne malossi varyatör ne malossi kayış ne gianelli egsoz var. yalnızca 70 cc kiti var..
scoter deyip geçmeyin adam 50 cc motora icabında 2000 tl para harcıyor. runner ı olup da 2500 3000 harcayan muhakkak vardır sitede...mobiletin 120 140 yaptığına inanıyorsunuz da scoter ın kalkışta bile olsa öne geçebileceğine neden inanmıyorsunuz. son hızda geçemez elbet. bu laf nasrettin hoca işi oldu...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o bendim dermişim :mrgreen:

bende yavaş dermişim olm bizde kaç kişi var sıfırı 1000 lira olan scooter a 5000 lira istiyen :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:28 ----------

bende de de 70 cc suzuki magic var tek sekman. hala 50 lik karbüratörü ve orjinal egsozunu kullandığımdan direk 80 yapıyor ben yaklaşık 90 kiloyum gerisini siz düşünün.ki bende ne malossi varyatör ne malossi kayış ne gianelli egsoz var. yalnızca 70 cc kiti var..
scoter deyip geçmeyin adam 50 cc motora icabında 2000 tl para harcıyor. runner ı olup da 2500 3000 harcayan muhakkak vardır sitede...mobiletin 120 140 yaptığına inanıyorsunuz da scoter ın kalkışta bile olsa öne geçebileceğine neden inanmıyorsunuz. son hızda geçemez elbet. bu laf nasrettin hoca işi oldu...

50 mt geçti geçti sonra....
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
cadde bostan sahılde 600 f le kalkmıştım :D burun farkıyla alıyorum derken :D kahretsın 2.witese atmazmı adam :D
amaaaa cadde bostana gelsin bakem :D hayabusası gsx-r 1000 i :D her türlü gideri war :D
motorum gilera runner 180 :)
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
abi yuh diyorum ne diyim,düşünsene altında 600cc makina var elin veleti gelcek miniscoterla toz yutturcak:mrgreen:bu motordan kullandım ama sanırım baya geberikti ilk kalkış vardı tek yapıyordu ama sonrası 50yi zor geçiyordu :p
 
Katılım
31 Eki 2006
Mesajlar
602
o tekerlerle o kiloyla gider tabi kalkışda ama 100km den sonra fizik kurallarına göre o tekerleklerle gitmesi zor görünüyo :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst