- Konu Yazar
- #1
http://www.youtube.com/watch?v=ztdL53gPUzk&feature=related
boyuna bakmadan agabeyiyle yarışıyor:cat:. helal
boyuna bakmadan agabeyiyle yarışıyor:cat:. helal
Ninjalı biraz uyuz,scooter küçük teker avantajıyla tork farkından iyi kalktı![]()
benide scooter geçmişti![]()
Geçen gün mecidiyeköyde sağdan giderken yoğun trafikte arkadan baktım siyah GSXR1000 geliyor hemen yol verdim.Aklımın ucundan bile geçirmem kafa tutmak.
o bendim dermişim :mrgreen:
bende de de 70 cc suzuki magic var tek sekman. hala 50 lik karbüratörü ve orjinal egsozunu kullandığımdan direk 80 yapıyor ben yaklaşık 90 kiloyum gerisini siz düşünün.ki bende ne malossi varyatör ne malossi kayış ne gianelli egsoz var. yalnızca 70 cc kiti var..
scoter deyip geçmeyin adam 50 cc motora icabında 2000 tl para harcıyor. runner ı olup da 2500 3000 harcayan muhakkak vardır sitede...mobiletin 120 140 yaptığına inanıyorsunuz da scoter ın kalkışta bile olsa öne geçebileceğine neden inanmıyorsunuz. son hızda geçemez elbet. bu laf nasrettin hoca işi oldu...