hoş bir sedadan ibaret senin bu düşündüklerin,600 cc motosikleti boş alanda 50 bin kilometre kullanman imkansız,yıllarını hatta onlarca yılını alır bu bir,ikincisi 600cc 4 silindir makinayla yol yapmazsan motorun hararet yapar yapısı ve mekaniği gereği 4 silindir makinalar uzun yollarda rüzgarı yiyerek soğuyabilmesi için üretilmiştir boş bir arazide dakikalarca kullanmaya müsait değillerdir,üçüncüsü ise hayatında hiç motosiklet kullanmamış bir insan 600cc 4 silindir makinayı boş bir arazide evirip çevirip kullanamaz belki düz yolda bi 5-10 kilometre kullanabilirsin ama sınırları belli arazide sürekli döne dolaşa kullanamazsın,önce kendine 150-200cc bi makina al sonra çift silindir 250-500 arası bi makina ve ardından 600cc,dördüncü ve son olarak yerimi aldım buralar değerlenir,helva canı çekenler birazdan buraya dolar.