- Katılım
- 16 Ocak 2007
- Mesajlar
- 164
yine kulaktan dolma bilgiler...
r: 600cc ile neden başlanmaz sorusuna tek cevap motoru çok yorarsın olur..yoksa git bu işin eğitimini al (honda eğitim)fln orda 2 kur bitir sonra git kullan bişey olmaz sadece motoru çabuk bozarsın hepsi o olur..eğer kaybedicek çok şeyi olan büyük cc kullanmasın yerine motor kullanmasın demek daha doğru olur burası türkiye.... tabiki bu sölediklerim kişinin yeteneği ile doğru orantılıdır.
Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.