motora yeni başlamayı düşünüorum 600 cc den başlamayı düşünüorum ilk baş hyosung düşündüm ama pek hoşuma gitmedi açıkcası . suzuki gsx65 düşünüorum sizce nasıl olur..:bounce:
Al arkadaşım... Karizman sarsılmasın. İlk 3 ayı ölmeden geçirirsen sonra karada ölüm yok. Yok bu sürede dikkatli olmazsan sana yüksek cc li bir tekerlekli sandalye alırız.
neden böle bişi düşündün motor seni degil sen onu yönetirsin öle deilmi??? yoksa ben bilmiomuyum D![]()
neden böle bişi düşündün motor seni degil sen onu yönetirsin öle deilmi??? yoksa ben bilmiomuyum D![]()
Ehliyetin var mı?
Merak ettim sadece??
Ehliyetin var mı?
Merak ettim sadece??
Madem A2 ehliyetin var yasalar karşısında böyle bir motosiklet kullanmana mani olacak bir durum yok...
Ancak bu kadar adam boşa konuşmuyor... Kararını kendin verecek yaştasın, düşün taşın içine hangisi siniyorsa onu yap... Hayırlısı olsun...
Al arkadaşım... Karizman sarsılmasın. İlk 3 ayı ölmeden geçirirsen sonra karada ölüm yok. Yok bu sürede dikkatli olmazsan sana yüksek cc li bir tekerlekli sandalye alırız.
ewt ewt var ehliyetim en a2 sinden:cat: