600 cc le başlamayı düşünüorum suzuki gsx65 düşünüorum ne dersniz ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
5
motora yeni başlamayı düşünüorum 600 cc den başlamayı düşünüorum ilk baş hyosung düşündüm ama pek hoşuma gitmedi açıkcası . suzuki gsx65 düşünüorum sizce nasıl olur..:bounce:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
motora yeni başlamayı düşünüorum 600 cc den başlamayı düşünüorum ilk baş hyosung düşündüm ama pek hoşuma gitmedi açıkcası . suzuki gsx65 düşünüorum sizce nasıl olur..:bounce:

sanırım forumumuzda neden küçük cc ile başlamalıyız adlı topic vardı okumanızı tavsiye ederim.yada neden büyük cc ile başlanmaz:cat:
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Al arkadaşım... Karizman sarsılmasın. İlk 3 ayı ölmeden geçirirsen sonra karada ölüm yok. Yok bu sürede dikkatli olmazsan sana yüksek cc li bir tekerlekli sandalye alırız.
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
5
Al arkadaşım... Karizman sarsılmasın. İlk 3 ayı ölmeden geçirirsen sonra karada ölüm yok. Yok bu sürede dikkatli olmazsan sana yüksek cc li bir tekerlekli sandalye alırız.

neden böle bişi düşündün motor seni degil sen onu yönetirsin öle deilmi??? yoksa ben bilmiomuyum D:D:D
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Kendine,cebine,sevdiklerine herşeye yazık edersin dostummm:)

neden böle bişi düşündün motor seni degil sen onu yönetirsin öle deilmi??? yoksa ben bilmiomuyum D:D:D

mantık yürütürsen dediğin doğru ama seleye oturduğunda durum pek öyle değill,tecrübe şartt,arkadaşlar sana yardımcı olmaya çalışıyolarr,600 cc motoru tecrübesizken almak ,ölmek için azrail'i çağırmamamkla eş değeer ,tabi yinede sen bilirisn
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
381
6oo CC den baslamak ıntıhar etmek olur illa ss model cok ıstıyosan gt 250 r dusun ama onuda ılk kullanacagın ıcın zaptedemezssın :cat:zaten hyo yuda begenmemıssın ılgınc:silent:
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
neden böle bişi düşündün motor seni degil sen onu yönetirsin öle deilmi??? yoksa ben bilmiomuyum D:D:D

Valla arkadaşım şöyle özetliyeyim;
Neredeyse 1 aylık cbf 150 sürücüsüyüm. Daha önce düz şanzımanlı hiçbirşey kullanmamıştım. İlk hafta benim için ölümdü. Motoru devirmemeye çalışmak. 1aya yaklaşmasına rağmen her sabah kalktığımda önceki gün üst vücut çalışmışım gibi ağrılarla uyanıyorum. Ağırlık böyle birşey. Gelelim motor hacmine senin 600 cc dediğin motorun 1. vitesi benim toplam hızıma eşit.

Yüksek hacmi geçtim bindiğin motoru tanıyana kadar geçirdiğin zaman bile bu kadar riskliyken para da senin tercih de senin. Hyo. alcam diyosan bak onda bu kadar zorlanmazsın derim. Ama gsxr falan diyosan ailenin helalliğini al önce. ( Abartıyo muyum? biraz..)
Aramızda 600 ile hatta 1000 ile başlayan ve hala yaşayanlar var. Ama sen o kadar şanslı olmayabilirsin.

Eğer çok ısrarlıycan. Git honda eğitim merkezine tamamla tüm kurları sonra git paşa paşa al istediğin motoru
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
187
%10 hayatta kalırsın belki hayatta kalırsan gelaria diye yeni tekerlikli sandelyeler gelmiş tıp fuarında gördüm müthiş aksesuar kaldırıyor...:)
 
Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
296
Önce 1 gününü forumun Moto Sohbet bölümünü incelemeye ayır, ondan sonra alacağın motora karar verirsin.
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
600 cc dediğin makina senin bildiğindençok daha güçlü makina.
Elin alışsın, gözün alışsın, ayakların alışsın, bedenin alışsın...
Şöle ilk 125, maksimum 250 lik bi makinaya bin ondan
sonra yükseltirsin. Üzücü olaylara sebebiyet verme.
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Madem A2 ehliyetin var yasalar karşısında böyle bir motosiklet kullanmana mani olacak bir durum yok...

Ancak bu kadar adam boşa konuşmuyor... Kararını kendin verecek yaştasın, düşün taşın içine hangisi siniyorsa onu yap... Hayırlısı olsun...
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Madem A2 ehliyetin var yasalar karşısında böyle bir motosiklet kullanmana mani olacak bir durum yok...

Ancak bu kadar adam boşa konuşmuyor... Kararını kendin verecek yaştasın, düşün taşın içine hangisi siniyorsa onu yap... Hayırlısı olsun...

Taziye bölümünde patlamaya neden olma abi =)
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
Al arkadaşım... Karizman sarsılmasın. İlk 3 ayı ölmeden geçirirsen sonra karada ölüm yok. Yok bu sürede dikkatli olmazsan sana yüksek cc li bir tekerlekli sandalye alırız.

Güzel ve esprili bir yorum..Ben ilk motorumu kontrol etmeyi becerene kadar büyük çaba gösterdim 5 ayın sonunda hala sorunsuz kontrol etmeyi becerebildiğimi düşünmüyorum..benimki 150cc..Avatardaki resminden havalı bir arkadaşa benziyon:p havalısın da yanlış anlama:wiinkk: ama bu konudaki son halin olabilir bu( allah korusun ):rendeer: al güzel bir düşük cc...
zaten 600cc alacak paran varsa bunu sonra da alırsın..Bazı arkadşlar maddi zarar olarak değerlendirir ama canından önemli ise buyur..
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
381
ewt ewt var ehliyetim en a2 sinden :D :cat:

oo hhooohooooo senın a2 in varsa 6oo u bosver 1ooolık ten basla :queen::p guzel kardesım bız senın ıılıgın ıcın 6oo luk makınayı bosver dıoz kendını dusunmuyosan arkandakılerı dusun:cat: 6oo luk makınayı zaptetmek zor asfaltı kazıyarak gıdıyo sankı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst