600 cc geçiş zamanı

Katılım
25 May 2011
Mesajlar
684
12000 kmde iken cbr250 ile, dhl aracına patlamıştım. iyki 600 yoktu altımda.
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
cbf 150 yi 30 küsur bin kullandıktan sonra NC ye geçen. NC yi de 30000 kullandıktan sonra 600rr a geçen biri olarak söyleyeceğim şudur. Sakın 10 beygirden 100+lara geçme. CBF varken arkadaşların ss lerini alırdım. İlk tecrübemi hatırlıyorum, 5 dk kullandım geldim. Abi bu motor neden dönmüyor. Virajda dönemedim, sanki altımda cbf var gazı bi açtım başıma geçiyordu motor. İlk heves tabi :) Sonra NC yi aldım. Konşuktan motoru aldım daha ilk kavşağa gelmeden sırıtmalar, Allahım bu ne güzel bir motor, tam bana göre falan dediğimi hatırlıyorum. Adaptasyon sürecim çabuk gerçekleşti. Şimdi de kullandığım rr ı acentadan çıkardığımda aynı duyguları hissettim. Demem o ki motosikleti kullanmakla hakim olmak farklı şeyler. Kendine zaman ver. Ben tam 5 yıl(70000 km) bekledim rr seviyesinde bir motora geçmek için. Bir sorum var,

Ölümüne motor kullanmak mı istiyorsun yoksa ölene kadar mı? Seçim senin NEO :rendeer:
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
548
250 cc kullanıyordum sattım 600 cc 4 sılındırlı dedım maddıyat malesef ızın vermıyor fıyatlar ucuk en guzelı bende 250 cc sıfır aldım artık bır gun para cıkarsa bı yerden ozaman ıns alıcaz =)
250 cc ss kullanan bırı olrak 600 rr surdum gayet ıyıdı tabı 250 cc en az 15000 km yapmıstım ozaman
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
Fiyatları makul olsa hondanın 500 cc lıklerı geçiş motoru olurdu da bu fiyatlara zorr
 
Katılım
26 Tem 2013
Mesajlar
220
bence değil ama geçedebilirsin karar senin tabikide 600 cc farklı bi iş bence 125 r makineyle sakal trası olmak 600 cc ise usturayla :thumright

Ustrayla yavas yavas traş olursan kendını kesmessın en fazla bir kaç tane Kıl Kalır.Eğer ilk denemede 1 dk da tras olcam dersen Suratını kesersın bence....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst