cbf 150 yi 30 küsur bin kullandıktan sonra NC ye geçen. NC yi de 30000 kullandıktan sonra 600rr a geçen biri olarak söyleyeceğim şudur. Sakın 10 beygirden 100+lara geçme. CBF varken arkadaşların ss lerini alırdım. İlk tecrübemi hatırlıyorum, 5 dk kullandım geldim. Abi bu motor neden dönmüyor. Virajda dönemedim, sanki altımda cbf var gazı bi açtım başıma geçiyordu motor. İlk heves tabi

Sonra NC yi aldım. Konşuktan motoru aldım daha ilk kavşağa gelmeden sırıtmalar, Allahım bu ne güzel bir motor, tam bana göre falan dediğimi hatırlıyorum. Adaptasyon sürecim çabuk gerçekleşti. Şimdi de kullandığım rr ı acentadan çıkardığımda aynı duyguları hissettim. Demem o ki motosikleti kullanmakla hakim olmak farklı şeyler. Kendine zaman ver. Ben tam 5 yıl(70000 km) bekledim rr seviyesinde bir motora geçmek için. Bir sorum var,
Ölümüne motor kullanmak mı istiyorsun yoksa ölene kadar mı? Seçim senin NEO :rendeer: